elsker☆deg☆gutten☆min Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 heisann, er 22 uker på vei, å syns jeg er riktig så flott nå...magen er kommet fram å det vises virkelig att jeg er gravid:) men alle sier jeg er så liten til å ha kommet til uke 22..... noen her med erfaring med små magen i denne perioden? blir den MYE større etterhvert eller er det mest sannsynlig at jeg får en liten mage??? begge deler er greit for meg altså...... men jeg bare lurer.... kan jo hende att jeg ser ut som en hval i uke 32 liksom.... hehe...
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 MAgen trenger ikke være stor =) min mage er knøttliten Folk tror jeg er i 5-6 måned når de ser meg men jeg er faktisk 38+5 =) Så lenge målene stemmer, er det ingenting å bekymre seg for =) Kommer ann på hvor høy du er, kroppsbygning, hvordan kroppen bærer barnet osv osv =)
BarnNr.4 :) Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 det er veldig forskjellig noen har små mager og noen store.. vi bærer barnet veldig forskjellig. men om du har liten mage nå, så kan du få stor mage senere i svangerskapet... hadde ikke store magen jeg heller rundt uke 22, men er nå i uke 33 og har vokst en DEL!! Så om den er liten nå, kan den bli STOOR senere
elsker☆deg☆gutten☆min Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. januar 2008 ok tusen takk for svar=) å lykke til videre med magene, resten av sv.skapet, fødselen å ikke minst tiden ETTERPÅ=)
maria isabell Skrevet 15. januar 2008 #5 Skrevet 15. januar 2008 nr 1 syntes ikke magen før 5-6 mnd, kunne se ør litte granne i uke 18,men det var bare meg som såg...siste14 dagene eksploderte den:) jenta var over 4 kg:) bra du har liten mage, da blir jo hverdagen lettere:) men eg savnet magen veldig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå