Gå til innhold

sp.mål fra 2.tri.......


Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann, er 22 uker på vei, å syns jeg er riktig så flott nå...magen er kommet fram å det vises virkelig att jeg er gravid:)

men alle sier jeg er så liten til å ha kommet til uke 22.....

noen her med erfaring med små magen i denne perioden?

blir den MYE større etterhvert eller er det mest sannsynlig at jeg får en liten mage???

begge deler er greit for meg altså...... men jeg bare lurer....

kan jo hende att jeg ser ut som en hval i uke 32 liksom.... hehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

MAgen trenger ikke være stor =) min mage er knøttliten :) Folk tror jeg er i 5-6 måned når de ser meg :P men jeg er faktisk 38+5 =)

 

Så lenge målene stemmer, er det ingenting å bekymre seg for =)

 

Kommer ann på hvor høy du er, kroppsbygning, hvordan kroppen bærer barnet osv osv =)

Skrevet

det er veldig forskjellig :) noen har små mager og noen store.. vi bærer barnet veldig forskjellig. men om du har liten mage nå, så kan du få stor mage senere i svangerskapet... hadde ikke store magen jeg heller rundt uke 22, men er nå i uke 33 og har vokst en DEL!!

Så om den er liten nå, kan den bli STOOR senere ;)

Skrevet

ok tusen takk for svar=)

å lykke til videre med magene, resten av sv.skapet, fødselen å ikke minst tiden ETTERPÅ=)

Skrevet

nr 1 syntes ikke magen før 5-6 mnd, kunne se ør litte granne i uke 18,men det var bare meg som såg...siste14 dagene eksploderte den:) jenta var over 4 kg:) bra du har liten mage, da blir jo hverdagen lettere:) men eg savnet magen veldig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...