lotta72 har fått Anders Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 I morgen er den store dagen. Jeg skal møte knerten. Ringte sykehuset i kveld, og fikk beskjed at jeg var nr 2 i rekka for planlagte keisersnitt i morgen. Oppmøte kl 08, og de regnet med at jeg ble trillet inn mellom 09-10. Jeg er så spent!!! Skal faste fra kl 24, og må ta klyx nå i kveld. Fikk beskjed om å dusje i kveld, og ikke i morgen tidlig. Lurer på hvordan jeg skal få sove i natt. Elsker å reise og har vært i 26 land, men dette er reisefeber ganget opp i et par hundre. Ønsk meg lykke til jenter:)
bøllefrøene Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 oj så morro.. tenk at ventetiden er over.. massse lykke til.....
15.mai :) Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 oj oj oj den store dagen er jo bare noen timer unna!! Lykke til og kos deg masse med det lille mennesket som du har laget:)
79`er snart 3barnsmamma Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 Lykke til i morgen. Og lykke til med søvnen i natt. Håper du klarer å sove litt, kan tenke meg at det ikke blir lett nei!!
Gjest Skrevet 15. januar 2008 #5 Skrevet 15. januar 2008 Ønsker deg masssse Lykke Til ) Snart får du treffe den lille babyen i magen.... spennende... )
Babyimars Skrevet 15. januar 2008 #6 Skrevet 15. januar 2008 Ååååh, så gøy! Nesten litt misunnelig på at du vet du får se gutten din i morgen. Det må være en herlig følelse Blir nok vanskelig å sove ja...hehe Og du trenger ikke lykke til, det går kjempe bra
Joy - feb 08 Skrevet 15. januar 2008 #7 Skrevet 15. januar 2008 Lykke til!!!!! Såå spennende! Om litt over to uker er det min tur med nr 2. Sov godt i natt og lykke til med verdens viktigste "date" i morgen!
lotta72 har fått Anders Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 15. januar 2008 Tusen takk:) Får ta med meg en bok, og legge meg i sengen iallefall. Kan jo hende jeg får sove litt:) Skriver min fødselhistorie når jeg er tilbake fra sykehuset. Lykke til med dere også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå