Gå til innhold

KS i morgen tidlig:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen er den store dagen. Jeg skal møte knerten. Ringte sykehuset i kveld, og fikk beskjed at jeg var nr 2 i rekka for planlagte keisersnitt i morgen. Oppmøte kl 08, og de regnet med at jeg ble trillet inn mellom 09-10.

Jeg er så spent!!!

Skal faste fra kl 24, og må ta klyx nå i kveld.

Fikk beskjed om å dusje i kveld, og ikke i morgen tidlig.

Lurer på hvordan jeg skal få sove i natt.

Elsker å reise og har vært i 26 land, men dette er reisefeber ganget opp i et par hundre.

Ønsk meg lykke til jenter:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oj så morro.. tenk at ventetiden er over..

massse lykke til.....

Skrevet

oj oj oj den store dagen er jo bare noen timer unna!! Lykke til og kos deg masse med det lille mennesket som du har laget:)

Skrevet

Lykke til i morgen. Og lykke til med søvnen i natt. Håper du klarer å sove litt, kan tenke meg at det ikke blir lett nei!!

Skrevet

Ønsker deg masssse Lykke Til :o)

Snart får du treffe den lille babyen i magen.... spennende... :o)

Skrevet

Ååååh, så gøy! Nesten litt misunnelig på at du vet du får se gutten din i morgen. Det må være en herlig følelse :D

Blir nok vanskelig å sove ja...hehe

 

Og du trenger ikke lykke til, det går kjempe bra ;)

Skrevet

Lykke til!!!!! Såå spennende! Om litt over to uker er det min tur med nr 2. Sov godt i natt og lykke til med verdens viktigste "date" i morgen! :)

Skrevet

Tusen takk:)

 

Får ta med meg en bok, og legge meg i sengen iallefall.

Kan jo hende jeg får sove litt:)

Skriver min fødselhistorie når jeg er tilbake fra sykehuset.

 

Lykke til med dere også.

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...