Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 Du virker som en bitter sur gammel mann;-)
danieI Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 du beskriver meg godt må jeg si, det er sånn jeg føler meg hat er et sterkt ord, men siden du spør: sånne som deg martin andresen og det vanlige
Huldretuss Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 Hvorfor martin andresen? Og hva er det vanlige å hate...
danieI Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 fordi han kommer til å ødelegge vål'enga det vanlige for meg er nok ikke vanlige for folk flest, dessuten er det privat
Huldretuss Skrevet 15. januar 2008 #5 Skrevet 15. januar 2008 Vålerenga er da allerede ødelagt, av klanen...
danieI Skrevet 15. januar 2008 #6 Skrevet 15. januar 2008 jeg ser du skriver det, men hva begrunner du det med?
danieI Skrevet 15. januar 2008 #7 Skrevet 15. januar 2008 jeg hater også at jeg glemte å legge meg for 12 minutter siden nattah
Huldretuss Skrevet 15. januar 2008 #8 Skrevet 15. januar 2008 For det første er klanen en gjeng med bønder, noe de paradoksalt hater så inderlig. Dessuten er kjernen av klanen er noen uopplyste, uflide, brautende apekatter som ikke har annet innhold i livet sitt enn vålerenga. Det er trist det!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 15. januar 2008 #9 Skrevet 15. januar 2008 Kan ikke hate andresen da, daniel. Men så er det vel som klanen flest.. Når de først er på banen og har scora mål elsker de han etterpå. Og sånn er det i alle supporterklubber. Men, må spørre deg. Da snakker vi fotball her og ikke bare at du hater han. Hva gjør at du mener at han kommer til å ødelegge Enga? Jeg har mine meninger jeg også Men sier de ikke enda
danieI Skrevet 16. januar 2008 #10 Skrevet 16. januar 2008 hva gjør klanen til bønder, driver de....jordbruk? hehe det finnes endel sånne i klanen ja, apekatter...men det er jo ikke de som utgjør størstedelen av klanen. trist for hvem? tror de har det glimrende jeg
danieI Skrevet 16. januar 2008 #11 Skrevet 16. januar 2008 klart jeg kan! de kommer seff til å vinne, men det er så til de grader kjøpt og betalt nå! hele sjela blir jo borte, sånn har det aldri vært i enga
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 16. januar 2008 #12 Skrevet 16. januar 2008 Haha, godt å høre Gleder meg utrolig til serien, og tror at jeg i år får vært med på alle hjemmekampene Flytter mest sannsynlig til Oslo snart Gleder meg til å høre åpningssangen, Vålerenga kjerke ++ Og ikke minst synge: I Oslo by Der herjer vi Der ha'kke svina i fra Lyn no dem skal si I byen vår Fins kun ett lag Og det er klubben i vårt hjerte, Vål'enga! Jeg gleder meg Skjønner hva du mener ang dette med kjøpt og betalt! Det gir Vålerenga masse penger og muligheter. Men det kan bli så feil at vi kan bli det nye "rosenborg". Overlegne drittsekker. Arrogante. Selvopptatte. Håper ikke det skjer. Men frykter det. Til en viss grad. vi får se.
Pappa Morten© Skrevet 16. januar 2008 #13 Skrevet 16. januar 2008 Så godt å se at du har vettet såpass i behold Dannyboy. Andresen kommer til å ødelegge Vålerengen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå