Gå til innhold

Ikke alle nyfødte babyer er søte.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syntes dere om babyen deres når h*n ble født???

Jeg sa til typen min rett etter fødselen `hadde ikke dette vært min baby hadde jeg ikke syntes hun var noe fin`......

(man sier kanskje mye rart under/etter fødsel??!!) :))

Det var en hard fødsel og hun så ganske forklemt ut.....

Men selvfølgelig syntes jo jeg at hun var finest i verden... :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes hun var ufattelig nydelig,og kunne ikke begripe at jeg hadde vært med og laget henne,og at hun var min.....sukk.... Ikke var hun klemt eller rynkete eller noe , bare fiiiiiiin :D

Skrevet

Dattra mi var prematur, og jeg fikk DE blikkene fra en søster på nyfødtmed avd når jeg lo litt og sa hun ligna skikkelig på Yoda (han lille grønne i Starwars)...hehehe..

men hun gjorde det.. Søtest i hele verden:)

Skrevet

Nei, jeg skal ærlig innrømme at jeg fikk sjokk. For det første lignet han en voksfigur av svigermor, samtidig hadde han en blå tut på hodet etter vakuumen.. Og var ellers rød og skrukkete.

Husker jeg tenkte, hva i all verden er det der. Han blir sikkert finere med klær, he he:)

Skrevet

Jeg måtte spørre mannen min om han trodde sønnen vår hadde Downs syndrom. Det så virkelig sånn ut! Var noe med øynene, liksom. Var så hoven de første timene.

Skrevet

mange babyer ser ut som små hundevalper - litt rynkete =)

men jeg falt pladask for gullet mitt med det samme jeg fikk sett henne, hun var bare helt nydelig der hun lå inntulla i et teppe i armkroken min =)

Skrevet

jeg så på henne og tenkte "så ikke du litt rar ut da?" da hun så opp på meg full av hvit guffe og igjenklistrede øyne, og en blå donaldkul etter sugekoppen i bakhodet... hehe

Skrevet

Jeg synest snuppa vår var det nydeligste lille nurket i hele verden jeg! Hun lignet pappaen sin på en prikk da hun lå på magen min, var så deilig å se på henne å vite at hun var vår! :-)

Skrevet

Jeg syntes hun var kjempesøt, lille dokka =) Satt bare å kikka på henne på sykehuset.

Skrevet

begge sa at hun var så søt og fin. men i ettertid har vi "innrømt" at vi synes hun var litt rar:P det første jeg tenkte da jeg så henne var "er dette MIN baby??" haha:P hun var full av gugg og flatklemt! men selvfølgelig verdens fineste flatklemte baby da:)

Skrevet

Vår lignet Conehead da han ble født :-D Skikkelig klemt i hodet..tihi..men var selvfølgelig verdens søteste fordet om!

Skrevet

Etter en times pressing så hodet hennes ut som en lang kuppel hehe=) Var bare glad jeg var ferdig, men følte egentlig ikke noe spesielt for dette mekelige vesenet som lå på magen min... En time etter fødsel lå jeg og lurte på om hun kanskje hadde downs, spurte sambo om hun ikke hadde litt rare øyne! Ikke mange dagene etterpå var hu verdens nydligste=)

Skrevet

Da jeg fikk ham lagt opp mot brystet, og jordmoren sa "Så nydelig han er!" tenkte jeg for meg selv at "det ser til og med jeg at han ikke er, men han er nå min, da!" Men det tok faktisk forunderlig kort tid- bare minutter- til han skiftet farge og glattet seg ut, og ble verdens skjønneste.

Mannen min ble livredd da han fikk se ham! Han var helt sikker på at noe var galt, for som han sa siden: ingen hadde fortalt ham at slike små er lilla når de kommer ut! Han ventet at jordmoren skulle rushe avgårde med ham, men når alle bare smilte og tok det helt med ro, måtte han jo tro at det var normalt.

Skrevet

Ringt til søsteren min ca 2 min etter at han var ute. Og hun spurte om han var søt. Jeg svarte da : Nei, conehead:) Han var jo verdens søteste, men jeg var fremdeles litt i " et trykk til så er han ute"-modus. Legen dro han ut med sugekoppen før jeg fikk begynt på det siste presset, så jeg var ikke helt forberedt på å få han ut da. Nydelige lille gutten min full i blod og gørr:)

Skrevet

Jeg synes hun var helt fantastisk nydelig! Hun hadde veldig lite guffe på seg, hodet var kulerundt og hun var ikke spesielt hoven eller skrukkete heller :) husker jeg spurte jm om hvor all den hvite guffen var, syntes det var rart hun ikke hadde det hehe..

Skrevet

Jeg hadde ALDRI trodd at jeg ville syntes noen som liknet svigerfar var søt, men jo.. Selv om gutten min var blå og skrukkete og lignet svigerfar så syntes jeg han var utrolig vakker.

Lillemor fikk ikke like hard medfart under fødselen og var også nydelig med det myke mørke baby håret.

Skrevet

Min lille hadde ingen rynker, rundt pent hode og frisk hudfarge=0)

Typisk keisersnitt barn=0) + at han hadde tykt mørkt hår!

Skrevet

Syns jenta mi var kjempenydelig jeg fra første gang jeg så henne jeg :)

Skrevet

Jeg klarer ikke forstaad at noen ikke synes barna deres var nydelige fra forste stund. Jeg syntes begge jentene mine var ubeskrivelig nydelige!

Skrevet

Jenta mi var også nydelig, hun var ikke skrukkete i det hele tatt og hadde de digre blå gluggene sine åpne hele tiden. Hun var perfekt :)

Derimot fikk hun melkeutslett da hun var tre mnd, og da så hun ikke UUUT!! Jeg husker jeg tenkte det var rart jeg fortsatt syns hun var så vakker, for babyer med melkeutslett er jo ikke akkurat noe flott syn. Har sett videoer av henne med utslettet i ettertid, og jeg må le - hun så helt skrekkelig ut, i huden da, ellers var hun jo sitt gamle søte selv. Men vakker, eh, nei, ikke veldig..

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jenta mi ligna på E.T :o) Og etter et par uker, så hun ut som en fugleunge :o) Søteste i verden, ja! :)

Mini lignet bare på en baby, tror jeg, forøvrig verdens peneste guttebaby :)

Skrevet

Jeg husker jeg bare syns at Celine var helt nydelig!!! :) Masse svart hår og nydelige store blå øyne!!!!

Jeg hadde fæl fødsel, hun var ganske så klemt da hun kom ut.. Tangen var festet feil så den satt i tinningen på skrå ned og andre delen var festet i kinnet. Dermed var hun veldig klemt over nesa(hoven) og hadde skikkelig sår på kinnet som heldigvis er blitt bra nå!!

Jeg reagerte skikkelig på hun i unge mødre i dag når hun hadde det utbruddet med at hun synes ungen var så stygg.. Syns han bare var heelt herlig jeg :)

Skrevet

Jeg var sjokket, for han var jo faktisk pen da han kom ut:o)

Ingen guffe, lysbrun i huden (hverken rød eller blå), rundt ansikt og ingen rynker.

De som tok i mot sa at han så ut som et keisersnittbarn, merkelig siden det tok 2 timer fra full åpning før han kom ut.

Skrevet

jeg syntes at de fleste ser ikke noe pent ut dagen de ble født. forklemt, skrukkete, med merke etter vakuum

så kom mitt keisersnittbarn, helt glatt og fin farge. likevel syntes jeg ikke han var noe pent, men ble det etter noen få dager.

Skrevet

det første jeg sa når jeg fikk se henne var "så stygg hun er", og samboer var enig i det. jordmor trøstet oss med at hun var nydelig og det er hun. verdens nydeligste

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...