Newton & Prinsessen på erten Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 Kan jeg bare spørre hva du syntes om siden hockey.no?
Turid Laila Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 Syns til tider det er vanskelig å finne frem til det jeg leter etter. Men det som er positivt er at de samler alt som blir skrevet på nett (omtrent) i en kolonne på siden. De er flinke til å legge ut kampoppsett, resultater og oppdateringer. De fokuserer på bredden og ikke bare elitenivået. De legger også ut kjennelser de kommer frem til i disiplinærsaker med begrunnelser ang. utfallet. Har du planer om å starte et nettsted eller noe sånt?
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. januar 2008 Mannen min er prosjektleder for de som har laget den siden, han sa tidligere her at han ikke var helt happy med siden, syntes den var dårlig kodet bl.a. Han lurte på i dag om hva jeg syntes om han skulle lage et nettsted f.eks. om barn og sikkerhet. Så jeg tenkte å spørre her for å høre litt hva folk ønsker seg. Jeg har ikke så mye erfaring innen webdesign, men er grafiker og hobbyfotograf, så kan kanskje bidra litt. Er ikke noen penger å tjene da, så jeg er litt tvilende fortsatt siden det vil bli en krevende "hobby".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå