Harmoni Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 Jeg tror vi trenger en liten "hold ut noen dager til med å teste - side" som man kan gå inn på hvis man har veldig lyst til å teste før IKM. Kan ikke noen kloke hoder legge inn noen gode grunner til at man ikke skal teste før IKM?! Jeg begynner (kopier listen nedenfor og fyll inn): Hvorfor vente? 1. Det er dyrt. 2. Det er ekstra irriterende dersom man har brukt mange tester, og så dukker TR opp på dagen for IKM! 3.
Tobarnsmor i januar=) Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 Hvorfor vente? 1. Det er dyrt. 2. Det er ekstra irriterende dersom man har brukt mange tester, og så dukker TR opp på dagen for IKM! 3. Blir så forbanna skuffa hvis den er negativ 4. Den kan være negativ da, men bli positiv et par dager etterpå pga hcg
akicha Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 1. Det er dyrt. 2. Det er ekstra irriterende dersom man har brukt mange tester, og så dukker TR opp på dagen for IKM! 3. Skuffelsen hvis man får en kjemisk graviditet/tidlig abort før IKM
Gjest Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 Hvorfor vente? 1. Det er dyrt. 2. Det er ekstra irriterende dersom man har brukt mange tester, og så dukker TR opp på dagen for IKM! 3. Blir så forbanna skuffa hvis den er negativ 4. Den kan være negativ da, men bli positiv et par dager etterpå pga hcg 5. Skuffelsen hvis man får en kjemisk graviditet/tidlig abort før IKM 6. Om en venter med testing kan en tro at en tidlig SA bare er en sen mens, og i tilfellet slipper en alt stresset rundt en SA (Litt sånn "det en ikke vet har en ikke vondt av") 7. En tidlig negativ test, som senere hadde blitt positiv, kan føre til unødvendig stress, som igjen kan føre til SA
Harmoni Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. januar 2008 Bra! Dette er dere gode på - flere? Hvorfor vente? 1. Det er dyrt. 2. Det er ekstra irriterende dersom man har brukt mange tester, og så dukker TR opp på dagen for IKM! 3. Blir så forbanna skuffa hvis den er negativ 4. Den kan være negativ da, men bli positiv et par dager etterpå pga hcg 5. Skuffelsen hvis man får en kjemisk graviditet/tidlig abort før IKM 6. Om en venter med testing kan en tro at en tidlig SA bare er en sen mens, og i tilfellet slipper en alt stresset rundt en SA (Litt sånn "det en ikke vet har en ikke vondt av") 7. En tidlig negativ test, som senere hadde blitt positiv, kan føre til unødvendig stress, som igjen kan føre til SA
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå