Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 Heisann Lurer sterkt på å kjøpe oss en Carena Easy vogn til snuppa. Den virker veldig grei, lett og enkel. Vil ha en vogn med helt håndtak. Noen som har den her eller som har erfaringer med den? Er liggedelen god og lang eller blir den fort for kort? Snuppa er ikke mer en litt over 70 cm så ikke lengste jenta på sin alder (10mnd) :-)
Gjest irismor Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 Er veldig fornøyd med vår. Den har vært med til Kreta, Thailand og utallige danskebåtturer, med snuppa da =) Liker at jeg kan legge ryggen helt ned slik at snuppa kan sove i den. Hun er nå 20 mnd og 84 cm lang.
Mrs. Bouquet Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 Vil du ha en vogn med god kvalitet, velger du ikke carena. Har ikke hørt særlig postivt om det merket fra de jeg kjenner som har det.
Mrs. Bouquet Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 http://www.barnevognguiden.no/carena/carena-easy.html
MissAntrop Skrevet 15. januar 2008 #5 Skrevet 15. januar 2008 Vi er ikke fornøyd med den!!! Den er ustødig og ekkel å trille, synes jeg.
rødhette* Skrevet 16. januar 2008 #6 Skrevet 16. januar 2008 Det kommer an på hva du skal bruke den til. Som shopping- og ferietrille er den kjempegrei, men til hverdagsbruk ville jeg ikke kjøpt den.
lenej :o) Skrevet 16. januar 2008 #7 Skrevet 16. januar 2008 eg elske vårs. den er god å lang for mini å både ligge å sitte i. liker godt å trille den, begynte å hyle i hjulene i begynnelsen, men litt olje, så er den flott. syns den er god å trille da. søstra min har en sånn og, og sverger til den... bare den!! men min kjære liker den ikke, for han er så lang, å når han trille den, så har han ikke noen plass til beina sine, så det blir til at han sparker i vogna hele tida når han går.. vi bruke den her på småturer, handleturer, og skal ha den med no når vi drar til syden. eg bruke den mye om sommern da. men simoen vår er bedre da... seff...
ღDidrikmamsenღ Skrevet 16. januar 2008 #8 Skrevet 16. januar 2008 Grei nok til handlevogn synes jeg, og at ryggen kan legges så pass ned er bra. Men ikke noen supervogn akkurat nei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå