Sommerfugl78 Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 Tenker å skrive noe sånt som "Tusen takk for gaven...." "Hilsen *barnets navn* --skal forledrenes navn også være med her?? Det er jo på en måte vi også som takker for gaven... Hva gjorde dere? Noen forslag? :-)
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 vi skrev personlig til alle vi da... "Tusen takk for det fine halskjedet jeg fikk da jeg ble døpt. Klemmer fra xxx"
*ale* Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 Tror jeg skrev.. Takk for gaven i anledning Jonas` dåp... Eller noe liknende.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 15. januar 2008 #5 Skrevet 15. januar 2008 Vi skrev personlig fra eldstemann, kjære ... tusen takk for pengene, boken osv hilsen... barnets navn. Orket ikke det en gang til, så skrev tusen takk for gaven jeg fikk til min barnedåp, hilsen .. barnets navn.. Printet ut på et spesielt "hjemmelaget" farget papir og limte inn i et kort hvor vi også hadde limt inn bilde av lillemor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå