Happymom! Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 Barnet mitt 2,5 år, har hatt søvnproblemer i 4 mnd...sovner fint på kvelden men våkner flere ganger hver natt og kommer inn til oss. Legen sa at di ikke skrev ut vallergan til barn hvis di ikke hadde innsovningsvansker på kvelden.... Stemmer det?
Synnøve_Solbakken Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 Vi fikk selv om han sovnet fint om kvelden. Han var da 8 mnd første gangen. Kommer ikke til å prøve dette med flere barn så tidlig pga fare for krybbedød.
Jetamio Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 Sånn har min gutt på litt over to år vært i snart et års tid. Han ligger i sprinkelseng ennå så han kommer jo ikke inn til oss, men han er våken flere ganger per natt og leeeeeenge av gangen. Min fastlege har foreslått vallergan til oss flere ganger, og innsovningen til gutten min har aldri vært noe problem for å si det sånn. Så min lege har en annen mening enn din.. Men det er vel antageligvis forskjellig fra lege til lege antar jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå