Gå til innhold

sykehuset i stavanger


sebastian08 thea05

Anbefalte innlegg

leste i dag att stavanger sykehus har hatt 183 fødsler si 1 januar dette er helt sykt folk må ligge på lageret pga plassmangel :( håper det ikke kjer meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hørtes jo helt ekstremt ut =) Skjønner godt at du ikke håper at det skjer deg. Kanskje du skal ringe inn der og spørre om det faktisk stemmer? Det blir ganske mange fødsler i gjennomsnitt i døgnet og det kan jo umulig være forsvarlig. Selv skal jeg føde på sykehuset buskerud i Drammen. Gjorde det med førstemann også og var veldig fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette har jeg også hørt av ei som akkurat fødte der inne...det er jo helt VILT!!

Håper det roer seg til februar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh nei...det høres jo helt sykt ut. Kanskje hjemmefødsel kan være et alternativ...neida:-) det er vel mer risikabelt enn å ligge på et lager. Synes jeg ser gravide mager overalt i Stavanger så det forundrer meg ikke. Fødte forresten på SUS forrige gang også og da var jeg fornøyd, men mulig det har endret seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er sinsykt med gravide her i rogaland ser de overalt hehe :) sist gang jeg fødte var det helt supert måtte ligge på gangen i ett par timer da det far fult men inne på rommet var det helt topp :) gleder meg til barseltiden :) men ikke ett lager :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper det har roet seg til jeg har temin den 26 februar- men så mange som jeg ser er gravide her (ser jo ekstra etter også da) så tviler jeg på det....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

var på innskriving i dag og da såg det roligt ut ganske mangen jordmødre som satt og jabbet :) ja tror vi gravide ser de gravide lettere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...