Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som er plaget med dette? Jeg hadde influensa i forrige uke og fikk da rennende øyne. Var først redd dette skulle være øyekatarr, men har ikke noe puss, bare tårer som renner, svir litt. Ikke bare en dråpe eller to som kommer, men renner virkelig nedover kinnene. Veldig irriterende dette, særlig på jobb. Jeg er vel 11 uker på vei og har ikke merket noe til dette før influensaen. Men er helt frisk av den nå. Noen som har opplevd det samme? Noe å gjøre med eller er jeg nødt til å være "sippelus" resten av svangerskapet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette hørtes irriterende ut ja...ikke greit når man skal ha sminke på seg hver dag så skjer dette...slet med irriterte og rennende øyne etter hver flunse før jeg ble gravid og man får lindrende dråper man kan dryppe på øynene på apoteket...de lindrer voldsomt...

Jeg må si at jeg syns dette høres ut som etterdønninger etter influensaen sist uke, man får lett øyekatarr og katarren er ikke alltid så hissig at det blir puss utav det...

Hadde jeg vært deg hadde jeg prøvd ett par dager uten øyesminke, hatt briller på istedenfor linser(Hvis du bruker dette), hatt med våtservietter til hendene slik at de er rene til enhver tid...

PS. Øyeirritasjoner skal man ikke gå med lenge før man oppsøker lege..

Skrevet

Har også litt rennende øyne, men har ikke tenkt på dette i forhold til graviditeten. Men en vet jo aldri!

MEN - jeg gråter utrolig mye for tiden - sambo er jo helt fortvilet stakkar!

I går begynte jeg å gråte da de nok med tiden måtte avlive en hund på det legeprogrammet på TV2...... off, jeg hulket og alt. hehehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...