Gå til innhold

Tidenes uttalelse på sykehuset i dag..

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Var der med mini for og ta blodprøve. Han skal testes for allergi, og da ville de ikke gjøre det på legekontoret, iom at han bare er 4 mnd.

20 minutter tok det og finne parkering, drassa med meg en syk 3åring ut i regnet, og pesa opp. Venta i 15 minutter for og komme og ta den blodprøva, så presterer kvinnekreket (pardon), og si "Herremin, har dere kommet helt fra XXXXXXX og hit for og ta en blodprøve? Vi som har så mye og gjøre???"... At det var???

Også måtte ho rope på ei for og få hjelp, for det var visst ikke bare bare og finne blodåre..så sier ho til ho andre "de har jaggu kommet helt fra XXXXXX bare for en blodprøve"...?!?! HALLOO? Klapp igjen og gjør jobben din! Hvor lang tid tar det og ta en blodprøve liksom? Snitt-tiden på de som gikk inn og ut, var jo 3 minutter... Vi brukte kanskje 4..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes ikke akkurat dette var noe å hisse seg opp over.....

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nei, jeg blir alltid så paff i sånne situasjoner, og kommer alltid på hva jeg skulle sagt etterpå...

Ho stappa en leke i hånda, til hver av unga, og sa, "nå kan dere gå, hadet bra", og forsvant ut før jeg rakk og reise meg....

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Slapp av auro, her er blodtrykket på plass ;o) Hissa meg da ikke opp, hvor tar du det fra?

Skrevet

Jeg tar det helt med ro, nesten så jeg sovner snart................

Skrevet

Skjønner godt hva du mener, jeg, Palmesus - jeg lir også jævlig irritert over sånne frekke folk, særlig når de bør være proffe. Om de lurer på noe, så får de spørre skikkelig, ikke sitte og irionisere.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jo, det er nå greit. Men jeg renner ikke ned bua der for og ta blodprøver fordi jeg syns det er ufattelig spennende, men fordi ungen er syk.. da er det igrunn revnende likegyldig for meg hvor mye de har og gjøre eller ikke. DESSUTEN, så var vi henvist av lege, og det visste dem jo :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...