Gå til innhold

hvordan ligger d an med magene..:)


Gjest

Anbefalte innlegg

begynner noen å kjenne en liten kul når de ligger eller?

er lei av å se halvfeit ut på magen..vil ha kuuuul:)

av og til kan jeg kjenne en liten hevelse når jeg ligger..men tenk..den kommer bare til å vokse for nesten hver dag..eller hvertfall for hver uke;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjennner ingenting nå så tidlig og gjorde ikke det sist heller. Husker ikke helt når fundus kommer opp over symfysen, men det er ikke enda og jeg er halvveis i min 5 uke. Hvor langt er du på vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe mage her enda heller gitt.. Fikk ikke ordentlig mage sist gang før jeg var rundt 24 uker på vei ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ingen kul her nei, bortsett fra den vanlige "fettkulen" :-) Fikk ikke synlig kul på magen før jeg nærmet meg uke 23/24 sist gang, så det tar nok sin tid denne gangen også. Merker ikke stort til at jeg er gravid egentlig, bare litt ekstra trøtt og tørst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er snart 8 uker,..men jeg har jo på meg mine bukser da ..men kan kjenne litt hevelse når jeg legger meg ned..men nå er d jo min 3..kanskje magen kommer før?vet ikke altså..kanskje d er innbillnig og hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen mage enda.

sist jeg var gravid fikk jeg ikke buksene igjen i uke ti. måtte "gjemme" magen et par uker i store gensre. hadde ikke lyst og fortelle noen d før d var gått 12 uker:)

første gang jeg var gravid begynte d ikke og vises før godt over halveis i svangerskapet:)

jeg får vell mage fortere for vær gang. lurer på når magen kommer denne gangen, dette er nr fire:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har bestandig vært sen med å få mage, og alltid fått liten mage (har fått små barn og da...). I dag er jeg 5 uker på vei, og buksene mine strammer, er ubehagelig å kneppe igjen siste knappen, men jeg er også alt for mager. Har ikke greid å komme meg opp i vekt siden siste svangerskap...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

jeg har fått mage med en gang denne gangen også, den står som ei tromme. Akkurat det samme som sist, har lagt på meg 2 kg og er 7+6 på vei- til vanlig er jeg veldig smal rundt midjen så kanskje det er derfor det syns på meg med en gang. Prøver å skjule det litt, syns det er flaut å ha mage så tidlig når det lille i magen ikke er større enn en fingertupp. Men er kankje hormorer etc som gjør det. sist når jeg var bare 14 uker på vei, hadde jeg en hard mellomstor mage.. så det er vel typisk for meg dette her da.. men syns det er greit at magen kommer tidlig også, så slipper jeg å gå å bare se sånn halvfeit ut.. hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gangen brukte jeg ikke mammaklær før rundt uke 24-25, veldig sen med å få mage. Magen som kom var en fin typisk gravidemage (-: Jeg har aldri hatt flat mage og var veldig fornøyd den gangen...

 

Sist derimot kom magen mye tidligere, og i tillegg var det mer likt bilringer enn gravidemage. Det var ikke gøy )-:

 

Denne gangen blir det sikkert skikkelig ille.....

Trøsten er at man ikke blir større til slutt uansett (jeg gjorde hvertfall ikke det sist, så vi får se...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe mage på meg heller enda, er 7+4. Men jeg er veldig oppblåst i magen om kveldene, har lest et sted at det kommer av at maten går langsommere gjennom tarmene for at mest mulig næring skal bli tatt opp :) Kroppen vår tenker liksom på alt ;) Jeg har også lest et sted at i uke 11 kan man kanskje kjenne toppen av livmoren like over skambeinet. Ligger på rygg hver kveld for å se om jeg kjenner noe til livmoren, men den har ikke tittet frem ende. Vet jo at det er litt tidlig, men det er morsomt å følge med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...