Gå til innhold

Gamle innlegg fra bim

Sanasol har 2 herlige jenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter og leser gamle innlegg fra bim, og kom over et fra Bellen som het "Noen som vil bytte for en dag?":

For kun en dag kan jeg tilby følgende byttehandel:

-Normal størrelse på blæra, så du slipper å gå på do fire ganger i timen

-Muligheten til å sove på magen

-Klippe dine egne tånegler og barbere leggene selv

-Å ikke oppleve et skikkelig hurlumhei i magen hver gang du får i deg noe som inneholder snev av sukker

-Se at vekta går nedover i stedet for oppover

Alt dette byttes mot:

- En hel natts søvn!

Hehe så morsomt. Og jeg svarte ja, det ville jeg gjerne (som det neket jeg var). Jeg trodde det var tungt å være gravid jeg, men det var jo ingenting i forhold til den første tiden med ny baby. Mye morsomt å lese på vårt gamle forum, alle fødehistoriene...som vi fulgte spent med. En etter en kom historiene fra slitne jenter med velskapte nurk. Og den slimproppen som vi var så opptatte av på alle treffene hehe, var det noen som så den egentlig?

Tenk at nå sitter vi her med våre små perfekte barn som feirer sin ett års dag på rad og rekke nå fremover. Så heldige vi har vært :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe morsomt!!

Slimproppen tror jeg bare er noe de har funnet på for at man skal få tiden til å gå på slutten ;-) Man leter forgjeves etter noe som "ingen" har sett hehe

Har tenkt tanken mange ganger.....vi har alle vært så utrolig heldige som har velskapte friske babyer å kose oss med. Ordentlig priveligerte vil jeg faktisk kalle oss :-)

Satt å så på bilder fra sykehuset og den første tiden hjemme i går kveld. Utrolig hvor fort tiden har gått, men samtidig så kjennes det igrunn veldig lenge siden jeg var gravid og kjente snuppa turne rundt i magen :-)

Og bildene fra sykehuset hvor jeg smiler tappert i skrekkblandet fryd hehe.....ante ikke hva jeg hadde i vente da nei hehe Lykkelig uvitende :-)

Du får sanke linker om du orker Sanasol, til de artigste innleggene vi hadde på BiM..... :-)

Skrevet

Ja tiden på Bim kan en nå se tilbake på med glede... og tårer. Jeg har også tittet litt innom der og mimret litt på hva vi styrte med i vår gravide verden :-):-)

....Og jenter.... slimproppen den finnes!!!!!! for jeg fikk den/det i øyesyn :-)) Det er en grunn til at navnet begynner med slim- for å si det slik, men skjønner ikke hvorfor navnet avsluttes med -propp!!!! hehehe

Skrevet

He he jeg titter også innom bim innimellom, får meg jammen en god latter.... mye rart vi tenkte,gjorde, bekymret og lurte på. Må si jeg var veldig glad for å ha dere der....

Jeg har har alle fødselshistoriene samlet i en mappe på pc... Syns det er litt morsomt å ha...

Morsomt om flere ser noen morsomme innlegg og legger de ut her...

Bra at noen kan bevitne at slimproppen finnes.

Skrevet

Så morsomt! Jeg får alltid tårer i øynene når jeg leser gamle meldinger og blir helt nostalgisk over hvor fort tiden har gått og hvor fin tiden har vært!

Morsomt å tenke tilbake på gravid tiden også. En herlig, uvitende tid om hva som venter.

Skrevet

Ja det var virkelig store ting vi bekymret oss for. Nå er det en helt annen hverdag og neste gang er vi nok ett hakk roligere med det meste. Morsomt at vi har delt denne tiden sammen og jeg håper at vi fortsetter med det i fremtiden.

Skrevet

He he. Moro å lese! Et godt tips å gå inn der å mimre litt ja, det skal jeg jaggu gjøre! Og at man kunne ha så mye moro med en slimpropp hadde jeg vel aldri trodd før jeg møtte dere;-)

Skrevet

da har jeg lagret fødselshistorien og innlegget ang. at jeg var blitt mamma. Sikkert kjempeartig for Camilla å lese når hun blir stor :-)

Og må si jeg ble rørt av alle lykkeønskningene fra alle sammen....vi er en herlig gjeng!!

Skrevet

Jeg skulle gjøre det samme, men historien min er ikke så mye å spare på fant jeg ut :-/ Men det innlegget der Samsyn rapporterte at jeg hadde fått modningsgelé, og la inn melding når jeg hadde født, den sparte jeg på. Alle de hisningene fra dere, nå har vel hormonene gått over men det trillet nedover for det :-) Fin gjeng, det er helt klart! :-)

Skrevet

Nei så artig! Har ikke vært inne på BIM jeg etter at alle kom over på DIB etterhvert, men nå måtte jeg inn og snuse litt. Fant noen av innleggene våre laaaaangt bak på sidene. Dette vekker jammen minner:) Det er jo rundt denne tiden her mange av oss akkurat hadde født eller gikk ganske så høygravide og fødeklare, og det er ett år siden! Utrolig hvor fort tiden går!

Jeg kunne jo tenke meg et lite nurk til med tiden og har tenkt litt på hvordan det vil være da. Det er jo ikke første gangen lenger, men samtidig så er jo ikke noen svangerskap like heller, så det kan jo bli en del nye erfaringer denne gangen også. Kan jo ikke henge rundt på førstegangs sidene inne på BIM heller da, men det trengs kanskje ikke, jeg har jo dere:)

Skrevet

Skikkelig koselig å mimre litt, husker godt hvor spennnende alt var rundt disse tider for ett år siden.....MEN jeg finner ikke min egen fødselshistorie, den ble slettet av webmaster bare et par dager etter at jeg la den ut. Skikkelig ergerlig, for det krevde mye energi å få det ned og jeg skulle gitt mye for å kunne ta vare på den. Dere som sier dere har tatt vare på historiene,- var det noen som rakk å lagre min? Har en kortversjon men den er rimelig kort.

Jeg har tenkt en stund at vi egentlig har nok stoff til å lage en bok. Vi kunne jo bare rett og slett samle de viktigste innleggene fra BIM og DIB før under og etter fødsel. Alle har jo forskjellige historier å fortelle men så lurer vi ofte på det samme også. Hadde blitt en morsom bok for andre kommende mødre, det er jeg sikker på.... Men dette hadde blitt en stor jobb, kanskje noen andre også ville bidratt? 13 kokker blir for mye søl, men jobben blir for stor for 1 :)

Skrevet

Enig, det hadde vært kjempeartig, men også informativt å samle det i en bok.

Hvis flere er med kan jeg nok være med å dra lasset jeg også :)

Skrevet

Jepp... Det kan jeg virkelig tenke meg og være med på å lage. Går jo an å lage den som en fotobok med tekst og noen av de felles gruppebildene vi har laget ila året. Så kan vi jo bare bestille ett eksemplar til de i gruppa som kunne tenke seg en bok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...