Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 Jeg og min mann har veldig lyst til å prøve dette, har prøvd litt men får den ikke helt inn. Han har vært inne med hodet, men da ble det for vondt for meg. har så lyst til å få det til. Er det noen stilling som gjøre at det er lettere å få den inn uten at det gjør vondt?
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 masse glidemiddel, varm opp med fingre først, masser klitten samtidig og med tålmodighet går det så fint så!
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 Mye oppvarming, glidemiddel. Du må konsentrere deg om å være HELT avslappet og ikke stramme musklene der. Beste begynnerstillingen er at du ligger på siden/ ev. halveis på magen og at hanstår på kne bak deg.
Pikken-som-har-gjort-jobben Skrevet 18. januar 2008 #4 Skrevet 18. januar 2008 Vi bruker glidemiddel rundt åpningen, inne i rumpehullet og på pikken. Deretter presser jeg pikken forsiktig mot hullet, bruker god tid og lar den gli inn milimeter for milimeter, legger på litt mer trykk etter hvert, og holder igjen litt idet hodet er iferd med å komme inn. Det er viktig å holde igjen litt akkurat idet hodet er i ferd med å smette inn fordi det kan skje fort (og smertefullt!), pikken er jo litt smalere bak kransen. Når pikkhodet er inne venter jeg litt til kjæresten slapper helt av og er klar for mer. Etter en stund, kanskje et minutt eller to (det varierer mye), er det bare å begynne å presse seg videre inn. Når pikken er helt inne i rumpa trekker jeg den ut til den møter motstand ved kransen, for deretter å støte den inn igjen...osv osv. Vi har ikke så ofte analsex, bare når vi er ekstra kåte. Tror ikke det er sundt å holde på så alt for mye akkurat der mtp hemoroider. Er ikke spesielt redd for bakterier, vi har faktisk flere bakterier i munnen enn i rumpa. Lykke til! men ikke overdriv. Fitta er tross alt best!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå