Gå til innhold

IKM uke 3 - Se hit!=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan ligger det egentlig an med IKM uke 3-gjengen?

Noen som har en lykkelig nyhet?=)

Ser i allefall mørkt ut her... Har ikke symptomer på noen verdens ting!=(

Men IKM er ikke før på fredag da, så håpet er ikke ute ennå!=)

Kan i hvertfall trøste meg med at jeg har kuttet ut røyken!=D Det er 1 uke i dag siden sist jeg røyka!=)

*Klapper meg selv på skulderen!!*

Så nå har jeg i allefall god samvittighet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har litt symptomer, men jeg tror det bare er tull og fanteri som det har vært det siste 1 og 1/2 året!!!! I dag kjenner jeg at jeg er lei meg og drittlei av at det aldri blir min tur!!!! TR kommer vel til mandag!!!!!!!!

Du er kjempeflink som har sluttet å røyke!!!!!!!

Skrevet

Takk takk!=) Føler meg kjempeflink også!=)

Men det er litt deprimerende å tenke på at TR mest sannsynlig kommer til helga...

Men det er vår første pp, så jeg kan ikke forestille meg hvor frustrerende det må være å prøve i over 1 og 1/2 år!!

Håper virkelig at det har klaffet for deg denne gangen!=) Hvis ikke får vi begge en ny sjanse neste pp...! Skal krysse fingrene for oss jeg!=)

Skrevet

Jeg har også IKM til fredagen, og innbiller meg selv at jeg har omtrent samtlige symptomer som finnes..

Jeg har vært uggen i en ukes tid, supersulten stort sett hele tiden, blir kvalm av lukten av ost, tempen min har fortsatt ikke gått ned etter høyningen etter eggløsningen, jeg har supermasse luft i magen og jeg har vondt i bekkenet..

Snakk om å lure seg selv, jeg VET jo at jeg blir sååå skuffet når TR kommer!

Skrevet

Så flink du er da :) Jeg sluttet ikke før jeg visste at jeg var gravid jeg... Rett etter positiv test....! Har ikke røyka siden. Prøver nå på nr. 2, er i min 18. pp og har ikm ca i morgen 17.

Har hatt noen symptomer, men tror også flesteparten bare er "innbildning". Har jo kjent ting, men tror liksom ikke at det er direkte symptomer alikevel...! Dessverre. Begynner også å bli pisselei.

La oss håpe vi alle får positive tester denne uken :) Lykke til!

Skrevet

Smart du var da... jeg sluttet da jeg fikk positiv test med nr 1 jeg også, men begynte igjen så fort krabaten var født og jeg var ferdig med å amme..

Husker jeg drømte om røyk hver natt omtrent, var rimelig desperat..

Nå har jeg sluttet fordi jeg ønsket det selv, har holdt opp i rundt tre mnd tror jeg. Det er absolutt enklere enn å gjøre det mens man går gravid :)

Husker fortsatt hvordan det var de første ukene, så selv om det til tider er vanskelig, hold ut! Om ikke lenge nå, finner du plutselig ut at du ikke engang har tenkt på røyk på kjempelenge... :)

Håper også vi alle får positive tester denne uken!

Lykke til alle sammen! Krysser fingre og tær og håper på babyboom om ca ni mnd :)

Skrevet

Gratulerer med røykeslutt, kjempe bra!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...