Gå til innhold

noen som så "Unge mødre" i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner ikke at noen kan finne på å bruke så stygt språk på TV jeg :-S også si at babyen var skikkelig stygg?! Mulig jeg overreagerer litt da, men bare det å si: "det kjennes ut som jeg har blitt rævpult så hardt" skjønner jeg ikke at noen kan gjøre på tv. dette burde jo blitt redigert bort for den stakkars jenta burde beskyttes mot seg selv. Detter er jo forsåvidt noe jeg mener om alle dokumentarer/realityshow, at folk burde beskyttes mot seg selv...

Dagens lille kritiske fra meg :-P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, var litt voldsomt språk til tider ja, hehe..

Syntes så synd på den lille bebien jeg, var jo ikke stygg i det hele tatt... Skjønner ikke hvordan en mor kan si noe spnt jeg... Dakars liten....

Skrevet

Når kan man se programmet på web-TV? Finner ikke kanal FEM jeg, har den sikkert ikke. På web ligger bare episode 1..

Skrevet

Fikk ikke sett alt, da gubben bare måååå svitsje.....

Føler meg mer som de 40-år gamle bestemødrene enn de 19 år gamle mødrene jeg..... enig med språkbruk og samtaleevner....

Men morsomt program å følge med på :)

Skrevet

Huff,håper jeg ikke selv får en slik verbal reaksjon når den kommer ut eller syns barnet mitt ser stygg ut...

Tror nok ikke jeg kommer til og tenke slik....

Men når det er sagt,er det mange som syns de er mindere pene disse nyfødte klumpene rett etter de har komme ut.

Ooooooooog,når det er sagt tror jeg det kommer til og være en ny tråd angående ett eller annet om disse jentene hver eneste Tirsdag.

Gleder meg til neste tirsdag allerede..

Først se programmet så lese alle som må kommentere det her inne etterpå;=)

Skrevet

Ja selvfølgelig kommer det tråder om det. Er jo så absolutt noe å diskutere for oss som ikke har så mye å gjøre må du vel skjønne :-P synes ikke at nyfødte er sååå vakre at det gjør noe hehe, men ville aldri stilt opp på tv og sagt det om barnet mitt. tenk om han får høre det en gang :-(

Skrevet

Jeg burde bli beskyttet mot meg selv, hvorfor det?

Nei jeg synes ikke han var selrig pen. Han var grønn, gul, og flatklemt. Men han ble jo bare søtere og søtere for hver dag som gikk:o)

Skrevet

Fordi dette er noe som kan komme til å plage deg og sønnen din senere ;-) Jeg har for all del ikke noe i mot deg personlig. Sier mye stygt jeg og av og til, men synes at de godt kunne redigert bort de delene... og som sagt det er noe jeg mener om alle som sier ting de ikke burde si på tv. Forresten er sønnen din helt nydelig ;-) hehe og jeg er enig i at nyfødte ikke er så vakre :-P ville bare aldri sagt det på tv om mitt eget barn

Skrevet

hvor kan man se disse episodene på web tv?

Skrevet

www.femtv.no gå inn på "Unge mødre" og "webtv". men det koster penger da ;-)

Skrevet

Skjønner:o)

Nei jeg står for det jeg sier, og skammer meg ikke, for det var d jeg følte der og da:o)

Skrevet

Jeg synes han var søt jeg - stakkars liten :) Men en Jm sa en gang til meg, at alle babyer likner sin far rett etter fødselen ;) Dette var naturens måte å gjøre faren trygg på at de virkelig var faren....hehe... Og så blir de bare penere for hver dag, og blir mere lik på mamman ;o)

Meeen, jeg er ganske enig med HI. Ganske krafttig språkbruk i serien. Er ikke prippen jeg da, men reagerte litt.

Skrevet

Ja, da er nok du et unntak, og må si at du er utrolig tøff ;-) Vi er alle forskjellige og godt er det :-P Lykke til videre, gleder meg til å følge dere videre på unge mødre ;-)

Skrevet

de har tydeligvis plukket ut de mest idiotiske og umodne unge mødrene som søkte. for de eier jo ikke vett syns nå jeg. hadde skjemtes om jeg hadde vært mor til dem. eller, noen av dem. andre er litt mer modne enn visse andre da. skal ikke si at alle er sånn.

Skrevet

Mora til hu ene sitter jo bare å ler hver gang dattera sier noe dumt el stygt også da, så det virker jo som hun syntes det er helt greit å oppføre seg sånn på tv. Greit at babyer kanskje ser litt rare ut m en gang men man sier da virkelig ikke noe sånnt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...