Gjest Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 Nei, blir nok dårlig med babysang i morra.. snuppen har hatt litt feber i dag.. og hoster ille.. Hehe.. hvorfor lurer du på om jeg er gravid...? Hvor har du fått det fra? *nysgjerrig*
Gjest Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 Hehe--- fikk det på følelsen.. at du er gravid eller veldig snart blir det! Stakkar snuppen din!!;( Håper han blir frisk snart!!
Gjest Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 hehe.. er ikke gravid.. og blir det vel ikke med det første heller. Vi venter nok litt. Men tror jeg bør begynne å slanke meg litt.. for fikk senest i går kommentaren fra mora til en gammel venninne " jeg ser du skal ha en til...".. VELDIG deilig å få den kan du tro!! heheh... Nei... jeg får begynne å slanke meg litt å få bort det overflødige!! *motivere seg selv her nå* Bra med dere?
Gjest Skrevet 15. januar 2008 #5 Skrevet 15. januar 2008 NEI!!! Tuller du.. at det går ann!! Di ser hvertfall ikke ut som om du skal ha en til..hehe. For et fjolls!;p Alt er bra her;) Julia våkna plutselig nå, så mannen er oppe og setter inn smokken!! Huff... den slankingen.. er hardt til tider skal jeg si. Gått ned 5 kg og skal ned 10 til.... Har så lyst på sjokolade at jeg dauer snart!! hehe.. Masse lykke til med motivasjonen,)
Gjest Skrevet 15. januar 2008 #6 Skrevet 15. januar 2008 så flink du har vært! Hva har du gjort?!? =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå