☆Anonymia☆ Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 jeg skulle plukke ut noe papir som han hadde putta i munnen og ble jo såklart drit forbanna da.. så han beit meg noe helt forjævlig i fingeren,over det første leddet i pekfingeren..med de to HELT NYE tennene nede.. gikk hull på huden,blødde ikke ,men nå er det en kul der og det er sårt.. mamma sa at man egentlig skulle ta sprøyte om man blir bitt av mennesker.. men hallo...gjelder det babyer også??
Gjest Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 Nei, det tviler jeg på. Minsten min er ram til å bite også... Au au.
☆Anonymia☆ Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. januar 2008 ja fy søren...det gjorde så vondt at jeg begynte nesten å grine..
Mayken Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 Hehehe... i går beit Ina meg både i rumpa og magen. Fikk tydligvis ikke nok oppmerksomhet av mamma'n sin.
Gjest irismor Skrevet 15. januar 2008 #5 Skrevet 15. januar 2008 Har du litt sårsalve hjemme så ha litt på såret. Men stivkrampesprøyte trenger du nok ikke.
☆Anonymia☆ Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. januar 2008 nei jeg tenkte ikke over det jeg heller før mamma sa det...da ble jeg litt usikker.. hehe..=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå