Gå til innhold

mini beit meg skikkelig idag...


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skulle plukke ut noe papir som han hadde putta i munnen og ble jo såklart drit forbanna da..

så han beit meg noe helt forjævlig i fingeren,over det første leddet i pekfingeren..med de to HELT NYE tennene nede..

gikk hull på huden,blødde ikke ,men nå er det en kul der og det er sårt..

mamma sa at man egentlig skulle ta sprøyte om man blir bitt av mennesker..

men hallo...gjelder det babyer også??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det tviler jeg på. Minsten min er ram til å bite også... Au au.

Skrevet

ja fy søren...det gjorde så vondt at jeg begynte nesten å grine..

Skrevet

Hehehe... i går beit Ina meg både i rumpa og magen.

Fikk tydligvis ikke nok oppmerksomhet av mamma'n sin.

Gjest irismor
Skrevet

Har du litt sårsalve hjemme så ha litt på såret. Men stivkrampesprøyte trenger du nok ikke.

Skrevet

nei jeg tenkte ikke over det jeg heller før mamma sa det...da ble jeg litt usikker..

hehe..=)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...