Twintipp og himmelblå Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 Helu! Det er malermesteren her, ho ho:) Apropo de "bølgene" på veggen.. Jeg startet med himmelen jeg. Er det feil det kanskje?? Helt øm i overarmen vøttø, he he:)
Twintipp og himmelblå Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 15. januar 2008 Herreguuud, er ikke helt ved mine fulle 5:) Snakker om barnerommet nå altså....
Gjest Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 Knis, hva er det du har røykt nå, Twintippen? ;-)
Blue Lady Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 Hmm, *tenke tenke* Neida, det går bra det! Er himmelfargen mørkere enn havet? Du maler bare to strøk til himmel og så taper du bare over der du skal ha bølgene. Men tror jeg ville malt bunnen før havet egentlig.. tenker at vist du maler havet først så kan det være vanskelig å dekke med bunn-fargen, men det ikke hvor god dekkevne det er på malingen. Du er så flink så )
Twintipp og himmelblå Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. januar 2008 Hæhæ Spetakkel, kun røyket Marlboro light idag:) Maler barnerom serru:))) Hmm.. himmelfargen er lysere enn vannet. Jeg malte den himmelen ganske langt ned, også tenkte jeg å male vannet utenpå der igjen? Om det går da? *usikker nå* Men, hvordan får du brukt maskeringstapen til å bli rund som bølgene...? Er jeg helt teot nå tro? hihi Tuuusen hjertelig takk for svar!!! Kos
Tommage♀♂ Skrevet 15. januar 2008 #6 Skrevet 15. januar 2008 Jeg gjorde det på samme måte som deg=) Himmelen først, deretter "fjellene".
Blue Lady Skrevet 15. januar 2008 #7 Skrevet 15. januar 2008 Hmm, er det ikke den blå maskeringstapen som er litt elastisk? Tror vi bare lagde bølger, hehe... det ble hvertfall runde kanter, men har ikke er bratteste bølgene ) åjåj så god jeg er til å forklare! men du gjør det helt rett altså )
Twintipp og himmelblå Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 15. januar 2008 Ok, tusen hjertelig takk for at dere har hørt og svart på maset mitt:)) Da er jeg på rett kjøl, så blir det nok bra kan jeg tenke meg, hihi:)) Tusen takk igjen:) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå