Gå til innhold

Tommage eller Blue Lady:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Helu!

Det er malermesteren her, ho ho:)

Apropo de "bølgene" på veggen.. Jeg startet med himmelen jeg. Er det feil det kanskje??

Helt øm i overarmen vøttø, he he:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herreguuud, er ikke helt ved mine fulle 5:) Snakker om barnerommet nå altså....

Skrevet

Hmm, *tenke tenke*

 

Neida, det går bra det! Er himmelfargen mørkere enn havet? Du maler bare to strøk til himmel og så taper du bare over der du skal ha bølgene. Men tror jeg ville malt bunnen før havet egentlig.. tenker at vist du maler havet først så kan det være vanskelig å dekke med bunn-fargen, men det ikke hvor god dekkevne det er på malingen.

 

Du er så flink så :o)

Skrevet

Hæhæ Spetakkel, kun røyket Marlboro light idag:)

Maler barnerom serru:)))

 

Hmm.. himmelfargen er lysere enn vannet. Jeg malte den himmelen ganske langt ned, også tenkte jeg å male vannet utenpå der igjen?

Om det går da? *usikker nå*

Men, hvordan får du brukt maskeringstapen til å bli rund som bølgene...? Er jeg helt teot nå tro? hihi

 

Tuuusen hjertelig takk for svar!!!

 

Kos

Skrevet

Jeg gjorde det på samme måte som deg=) Himmelen først, deretter "fjellene".

Skrevet

Hmm, er det ikke den blå maskeringstapen som er litt elastisk? Tror vi bare lagde bølger, hehe... det ble hvertfall runde kanter, men har ikke er bratteste bølgene :o)

 

åjåj så god jeg er til å forklare!

 

men du gjør det helt rett altså :o)

Skrevet

Ok, tusen hjertelig takk for at dere har hørt og svart på maset mitt:))

Da er jeg på rett kjøl, så blir det nok bra kan jeg tenke meg, hihi:))

 

Tusen takk igjen:)

 

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...