Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 hihi.. Jaaaa! Lar nicket tale for seg i grunn Men har ikke fortalt det til noen enda da... Fant det ut på mandag. Er 6 uker på vei! Herrejesus så spennende, og ikke planlagt!
Turid Laila Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. januar 2008 Ååå så gøy! Jeg vil og! hehe Gratulerer! Så terminen du har regnet deg frem til foreløpig er i slutten av september (??)
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 14 september er foreløpig termin.. Dette er så skummelt og flott på en gang!! Du vil og ja? Hehe. Er vel bareå "kjøre på" Den ENE gangen vi ikke brukte kondom forrige måned skjedde det seff. hehe..
Turid Laila Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. januar 2008 Hehe litt gøy da Ja jeg vil og, men han vil heller ha tre år mellom barna, jeg vil ha to. :s Hvis jeg får det som jeg vil er jeg gravid før sommeren, hvis ikke får det vente til neste vår.
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 15. januar 2008 #6 Skrevet 15. januar 2008 Hehe! Holder en knapp på at du vinner Vi ville egentlig også ha 2-3 år mellom barna.. Jommen ble det ikke 1år og 6 måneder istedenfor!
Gjest Skrevet 15. januar 2008 #7 Skrevet 15. januar 2008 Gratulerer masse med en liten på vei;-) Datteren din er bare aldeles nydelig, utrolig vakker jente! Var inne og smugtittet på hjemmesiden din her en dag;-)
Gjest Skrevet 15. januar 2008 #8 Skrevet 15. januar 2008 åååå grattis! Jeg vil også hehe får vise dette innlegget til min kjære slik at han får se at mange andre unge også har 2 små..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå