~Fanta~ Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 er typen min utro? NYTT 23:42 14.01.2008 jeg tror han er utro =( han spiller håndball og nå i det siste så har han trent 4-5 dager i uken, for 1 mnd siden så trente han bare 2 ganger fast, mandag og torsdager kl 20-21. men nå "trener" han nesten hver dag til forskjellige tider. noen ringer veldig ofte til han på mobilen da går han alltid på ett annet rom og er litt hemmelighetsfull, nesten hver gang han er ferdig med tlf samtalen så må han på trening, uansett tidspunkt og han har ikke sagt noe om trening før på dagen noe som han alltid gjør.. han sier det er treneren som ringer og at det er løpe trening.. det har ALDRI skjedd før, dette starta for 1 mnd tid siden... jeg har sjekka mobilen hans også, og det er en jente sitt nr.. jeg har konfrontert han med det og han svarte: at det var treneren hans. men jeg vet at treneren hans er en mann.. vi hadde sex ganske ofte før, flere ganger i uka, men nå har ikke han villi rørt meg på 3 uker, uansett om jeg tar initiativet.. vil ikke gå ut med fullt nick enda siden dette ikke er avklart om han er utro eller ikke...derfor lurer jeg da på om noen kan legge dette ut på skravle for meg..? vær så snill gi meg noen råd på hva jeg skal gjøre.. er det bare jeg som er hysterisk nå? eller har jeg grunn til å ha mistanke? Anonym
Holly❄️ Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 stygt og si det, men trenger du egentlig og lure?
Gjest Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 Nja, det er i alle fall noe rart. Hadde lekt detektiv og funne ut av det. Finn ut hvem denne jente er.
Pixie Power Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 svarte der inne, men kan gjerne si at jeg hadde blitt mistenksom og ville ha gransket dette nærmere. Lett å finne navnet på jenta, hvis hun er reg på opplysningen. Faren ved å konrontrere han, er jo hvis han nekter og så bare blir mer diskre. Jeg vil ikke si at han vært det ene eller det andre, men hvis det var meg som opplevde dette, så ville jeg mistenkt at han hadde noe på gang, ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå