hanto Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 gravid i uke 38 og er så plaget av halsbrann og sure oppstøt. tips? kan jeg ta samarin?
Troillpia Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 Titralac funker kanskje bedre på sure oppstøt og halsbrann.
Kjukka Skrevet 25. januar 2008 #3 Skrevet 25. januar 2008 Ja, du kan ta Samarin... men jeg syntes at Link tyggetabletter funka bedre, men det er nok forskjellig fra person til person.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå