Gå til innhold

Spetakkel !

Gjest Ingen skal få!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil du fortelle meg litt mer om åpen barnehage?

Jeg har tenkt å være hjemme veldig lenge som sagt- når jeg tross alt har muligheten er jo det mest ønskelig. Hva går åpen barnehage ut på - hva gjør man der - må jeg være der hver dag, f.eks om jeg skal til legen, kan jeg la henne være der osv osv..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei =)

Åpen barnehage er et tilbud der foreldrene er med. Er masse leker, andre barn og ofte en samlingsstund/ sang etc.

Du går så ofte du vil, for du er jo selv ansvarlig for barnet ditt.

Her hvor jeg går betaler jeg 20,- hver gang. Kommer og går når jeg vil, og har selv mat med.

Du får google på bydelen du bor i + åpen barnehage, eller ringe helsestasjonen og spørre om de vet om noen.

Lykke til. Er koselig =)

Skrevet

Er hovedsaklig barn under 2 år der. De som er eldre har jo ofte barnehageplass =)

Skrevet

Det hørtes jo veldig bra ut - da får jeg også sosialisert meg litt og det hadde vært gøy.

Er det som en vanlig barnehage med personale etc? Eller?

Finnes det andre tilbud til barn over 2 som ikke er barnehage men også et tilbud hvor de kan være med andre barn?

Skrevet

Ja, det er 1 eller 2 stk der jeg går. De arrangerer samling etc, men oppdrar ikke på samme måte som i en barnehage.

Ang over 2 år vet jeg ikke =) Kan jo gå i åpen barnehage, men blir kanskje litt kjedelig siden de andre er små.

Skrevet

Nei, det må jo nesten bli barnehage på henne da kanskje.. Da jeg var liten var det så mange barn der jeg bodde men her kjenner vi jo ingen, men føler meg så lat om jeg skal ha henne i barnehage mens jeg er hjemme allikevel..

Ser ikke ut som kommunen min har åpen barnehage - kan jeg da søke i en annen kommune? Velger man selv hvor man vil gå liksom?

Skrevet

Det er helt sikkert noen (bor ikke du i Oslo?)

Den jeg går i er et kristent foretak som driver, og det er 3 ti rett i nærheten som jeg vet om.

Den kristne delen kan jeg spare meg for da, men gutten min på 1 år er så liten at han ikke registrerer det uansett ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...