Gå til innhold

Morgengave..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg aner ikke hva jeg skal gi!!

Vil jo gi noe som betyr noe, noe litt varig..

Mannen er overhode ikke noe smykkemann, holder i massevis med giftering, og der stopper i grunn min fantasi...

Noen tips?

=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har et godt tips, men min fremtidige mann er stadig inne her og leser, så kan ikke skrive det. Tenkte å sende deg en pm, men du har ikke åpnet for det, så da må du gjøre det først :)

Skrevet

mmm, kan det tipset nå meg også??

takk isåfall.....

Skrevet

Da må du signere med nick, eller sende meg en pm, eller så er det vanskelig å nå deg.. :)

Skrevet

Sendte deg en pm jeg =)

Noen andre med tips?

Skrevet

er også usikker på morengaven og min kjære hater smykker...

Skrevet

i gullsmed butikker kan man få mansjettknapper med initsialerne hans:) I sølv koster de ca 700 kr og i gull ca 900 kr! Er ca 4 uker leveringstid.

Eller så sier gubben her at han ønsker seg en pinup kalender med bilder av meg:)

Dette har jeg tenkt å gi:)

Skrevet

Jeg har planer om å kjøpe en litt dyr klokke - det vet jeg han har ønsket seg lenge.

Skrevet

Jeg gav min pulsklokke. Han er ikke noe smykkemenneske. så han ble super glad for klokka!

Vet også noen gir bilder av seg selv eller en opplevelsestur...f.eks fotballtur osv

Skrevet

En pulsklokke er kanskje en idé ja..!

Hvor mye koster en sånn en?

Har gitt han klokke før, men det er "penklokke"..

Skrevet

Hei du!

Du kan få pulsklokker i alle prisklasser. Jeg tror jeg kjøpte 1 til rundt 2000,- ( det kommer selvsagt litt ann på behovet til kjæresten din, min trener veldig mye både løping og styrke) Jeg kjøpte ekstra utstyr julen etterpå..

Snakk med de i butikken om hvordan han trener så finner sikkert de en klokke som passer. Den jeg kjøpte var billigst på XXL.

Vet også det er kommet pulsklokke med gps nå..hvis han har behov for det...

Jeg hadde også gitt min klokke tidligere... men pulsklokke er noe helt annet.Tror mannen min var overlykkelig da han slapp smykke

Skrevet

Jeg gav dykkerkurs i morengave til mannen min. Blir forhåpentlig noe vi kan gjøre samen, både hjemme og på ferie!

Skrevet

Pulsklokke var en kjempe god idè ja :) Takk!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...