kaos83 Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 Hei gratulerer:) Hvordan var d på ul idag kunne de se kjønn?
stratosen_er mamma_ Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 hehe nei..ser nok ikkenoe kjønn så tidlig..men d var bare en inni der vertfall:) hihi.. har selv en mistanke om hva d er....men...hva tror du? hvordan går d med deg forresten??pos test?? klem
kaos83 Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. januar 2008 heisann;) Er det ikke deilg nå når du vet alt er bra med spiren:) Jeg er så glad på dine veine... :) jeg tror d er jente og at gutten kommer like etter, kanskkje når jenta er 3 mnd... Hva tror du selv? igjen gratulerer masse:) Jeg tester svakt positiv på alle tester og neg på digital... blir gal jeg ... Å kan jo ikke være d men hvorfor slår det ut da? Ser du noe mer med den saken?
stratosen_er mamma_ Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 jo det er deilig å vite at alt er ok;) har alltid trodd det er jenta som kommer nå og at gutten kommer etterpå men mamma tror d er en gutt som kommer...og jeg har begynt å lure litt på det selv også... jeg skjønner ikke meg helt på den graviditetsgreia di...begynner å lure litt på om d er noe innbildt/kjemisk graviditet her men.... aner ikke:( desverre...må vel bare vente og se...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå