bullebull&gullegull Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 Har et broderi som jeg skal begynne på, men klarer ikke helt å skjønne hvor mange tråder jeg skal bruke! Noen som kan oversette dette for meg? Mit ganzem Faden sticken. Beachten Sie diesen Hinweis nicht, wird das Stickgarn nicht ausrecichen. Um besser arbeiten zu können empfehlen wir Ihnen, vor dem Sticken den Faden in der Mitte durchzuschneiden. Die Stickerei sollte in einem Stickrahmen ausgeführt werden.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 På engelsk er det: With whole thread sticken. If you do not consider this reference, the stick yarn becomes does not ausrecichen. In order better to work to be able recommend we you to cut through before the Sticken the thread in the center. The embroidery should be implemented within a stick framework. oversatt med: http://babelfish.altavista.com/
bullebull&gullegull Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. januar 2008 he he jeg fant en sånn en jeg og på nettet.. men må ærlig innrømme at jeg ikke ble så mye klokere av det akkurat tror jeg skal finne på noe annet i kveld ellers blir jeg gal! he he
Gjest Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 Noe sånt som: Broder med hel tråd. Om De ikke følger dette rådet, vil det ikke være tilstrekkelig tråd. For å arbeide bedre, anbefaler vi Dem å kutte tråden i midten (i to). Broderiet bør utføres i en broderiramme. Har aldri brodert, så håper det var noe fornuft i oversettelsen min. Lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå