Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser du sykdom ol? Mannen min har en betennelse i kroppen og legen ser ikke hva det er. Han skal bli sendt til spesialist, men alt tar så lang tid. Han er så slapp og jeg redd. Hvis du ser noe, uansett hva det er... vær så snill si ifra;)

Han: 30.09.75

Jeg: 13.02.82

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ser egentlig ikke så mye ang sykdom...fordi jeg ikke vil si noe som er feil og fordi dette egentlig er legens ansvar..

Men jeg tenker ofte sånn selv, at det er ikke alltid vi kan gjøre så mye med ting og vi må bare ta d etterhvert d som kommer...er ikke alt vi skal vere forberedt på..sier ikke dette for å skremme deg på noen måte, for jeg tror nok de finner utav det:)

prøv å ikke bekymre deg vennen....ver der for mannen din...og tenk positive tanker...det er d eneste jeg kan råde deg til:)

klem;)

Skrevet

Tusen takk for at du svarte meg;) Er helt enig med deg og vet det er vanskelig for deg å si noe om sykdom!

Skal være her for mannen min uansett hva som skjer!

Er mye for tiden..hehe.. bor hos mamman min pga soppen på badet.. Det tar år og dager!! Ikke fått noen avklaring på om vi får nytt bad ennå...

Hvordan går det med magen? Skulle ikke du på UL i dag?? leste en tråd om det et sted;)

Skrevet

alt bra med meg..takk for omtanke:)

hybelboeren i magen rørte på seg og hjerte banka..

ja var deg med det badet ja...jeg så på det en gang husker jeg..stemte d jeg sa?? hehe..

klem

Skrevet

ja jeg så det:) takk:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...