Gå til innhold

Mener dere virkelig at briller til 4200.- er billig!?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva i alle dager slags briller har dere kjøpt da??

Jeg kjøpte nå Versace infatning .. Har jo ukompliserte glass med -1.. Har det noe med saken og gjøre??

Kan ikke skjønne hva type briller man har kjøpt om man synes det er billig!??

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Når jeg "måtte" ha briller, for 10 år siden, så kosta disse 2500 kr, og det syns jeg er DYRT!

Tror briller med kun en styrke, uten glass for skeive hornhinner og slikt, er billigere ja.. Men til et konkret svar, NEI!

Skrevet

Ja!!! For meg er det det. Har vilt dårlig syn og må ha spesialglass. I tillegg har jeg skjeve hornhinner så glassene er råååådyre.

Kommer jeg under 6500 kr for et par briller er jeg lykkelig :)

Skrevet

Det er vel ikke direkte billig. Men jeg synes ikke det er dyrt, heller. Billige briller (med mindre man er langsynt og kan kjøpe dem på glitter o.l) koster vel en ca 1000 kr uten glass, + minimum 500 kr per glass i tillegg.

Og om man har litt mer kompliserte øyne enn -1 på begge, blir det fort minst det dobbelte av 4200.

Det er da det er lurt å ikke kjøpe moteriktige briller, men tidløse som holder noen år.

Skrevet

Jo men da var det det med spesialglass igjen...det var noen i det andre inlegget mitt som synes det var billig iforhold til de forutsetningene jeg nevner over her..

Skrevet

hmmm. mine kosta 300kr. men de er kjempe stygge, bruker dem bare når jeg ser på tv, og kjører bil

Skrevet

Jeg syns det er billig ja:) Nettopp kjøpt selv, måtte ut med nesten 8000. Forrige gang jeg kjøpte var det rundt samme pris. Har spesialglass jeg også;) Innrømmer at jeg liker merker, men det var ikke bare innfatningen som dro opp prisen for å si det sånn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...