Gå til innhold

til dere som hengte ut lommemannen

Anbefalte innlegg

Skrevet

har dere lest avisene i dag? dere har hengt ut feil mann, visste det, han kunne aldir gjort noe slikt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forstår ikke helt hva du mener. Ser ikke noe til at det er feil mann på nettavisene. Hva sikter du til?

Skrevet

Hmm.. Sjekket avisen jeg.. er fortsatt samme mannen som er siktet. Jeg har ihvertfall hengt ut riktig mann :P

Skrevet

Hvilken avis? Send oss link da...

Skrevet

De har lagt ut bilde av feil mann (navnebror til Lommemannen) på YouTube. Ikke så gøy for ham det gjelder, tenker jeg.

Skrevet

Mener å huske at hun som la ut bilde her var fra hjemmesiden hans, når han sitter i en bil med halve ansiktet dekket,-hvorpå du kommenterte at "ja det er han" ...altså riktig mann!

Skrevet

Forstår ikke helt problemstillingen her. Aldri sett noe til noe youtube link her inne så hvem det er vet ikke hva det er, men vedkommende som er blitt "hengt ut" her på BiM er riktig mann og som fortsatt er siktet i denne saken.

Skrevet

Kult at dere er anonyme hele gjengen. Helt greit å henge ut andre liksom... at det går an! Hva om det ikke var riktig mann??

Sjerp dere!!

Skrevet

Ingen av oss har jo forgrepet oss på barn. Så snart du finner på noe så motbydelig mister du i mine øyne alle rettigheter.

Jeg er ikke i tvil om at de har tatt rett man. Selv om jeg ikke har skrevet navnet på han noen vei (dette første og fremst pga at det kan hindre politiet i arbeidet for å få f*#"skapet bak murene så lenge som mulig!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...