M&guttane Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 Lest fra tips siden at både hun og han burde ta vitaminer. Men hvor mye av hver og hva? Man kan jo ikke ta alt? Hva tar dere og hvor mye? Noe som ikke er på listen som vi burde ta....frustrerende dette..puh... Hjelpe meg å fylle inn?? Han: Hvor mye? E vitamin g C vitamin g Selen g zink g Omega 3 Hun: Gravitamin Omega 3 Selen Zink
Babyønske �� Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 Jeg sverger til vitaminer og tar relativt store doser. Gjerne dobbel og tredobbel. Det blir ofte "ramaskrik" her inne når jeg nevner hvor mye, så derfor utdyper jeg ikke mer. Men nå har jeg heldigvis funnet en amerikansk infertilitetsside som faktisk støtter under de dosene jeg tar og mere til, så derfor gjør jeg det med "god samvittighet" Det kommer litt an på hvilket grunnlag du vil ta tilskudd på. Har dere problem med å bli gravid? Er det påvist mangel av noe? Hvis ikke skulle normal dosering skulle holde. Evt dobbel. Kroppen tar opp det den trenger, og skyller ut overskuddet allikevel.
Dotten Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 For min del tok jeg kun Vitamineral, Trankapsler og Folat. Folat er det absolutt viktigste for en som er prøver eller gravid i 1. tri
M&guttane Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. januar 2008 Tenkte vi skulle "øke" prøvingen- og teste med vitaminer slik det står inne på tipslisten. Vitaminer kan jo ikke skade tenker jeg- men er jo store mengder og mye som står på tipslisen. Kan vel ikke ta alt, så blir litt usikker hvor mye og hva vi skal ta. Vi har prøvd ca. 5 pp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå