Gå til innhold

gravid for 2 gang:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

dere som er gravid for 2 gang, hvor stor mage har dere? skal gifte meg 1 april og vil være 18 uker på vei....har misstanke om tvilliner, men skulle det bare være en, hvor stor er magen da sann cirka? sist gang hadde eg fint klart å ha en inntilsittende brudekjole i uke 18 og ingen hadde visst eg var gravid, men går det denne gangen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er gravid for andre gangen på 3 år nå. Magen min kom ca 1 mnd føre første gangen. Men jeg var stor første gangen også. Nå er jeg i uke 23 og er like stor som når jeg var høygravid første gangen.

Skrevet

så inntilsittende brudekjole er ikke mulig...noen som hadde kjempeliten mage 1 gang og mye større denne gang?

Skrevet

Forrige gang kunne jeg skjule magen med en ikke-tettsittende genser i 5 måned. Nå har jeg ikke kunne skjult den fra uke 12! Så den kom fort denne gangen gitt. Jeg trodde også jeg hadde tvillinger! :-)

Skrevet

Er gravid for 2 gang her og er sikkelig stor nå.Men det tror jeg kommer av at magen min ikke ble helt tregt inn,ble gravid når lillemann var ca 2-3mnd.

Skrevet

2-3 mnd,det var tett:) veldig koselig for de:) litt travelt for deg kankje:) tusen takk for svar alle sammen, må nok skaffe en gravide brude kjole ja, ikke korsett med v liv...sist gang hadde det vert ok men nå kommer vel magen til å synest mere ja:)

Skrevet

Jeg var stor forrige gang. Og mye mindre denne gangen. Men jeg har lagt på meg mye mindre også. Har spydd siden uke 6...

Skrevet

Sist gang viste det litt i uke atten, men kunne nok skjult den me korsettoverdel. Er snart i uke 15 nå og bortsett fra at jeg til tider er litt oppblåst, så syns ikke magen noe særlig. Merker ikke noe forskjell fra sist egentlig.

Skrevet

Jeg var mye større første gang.. Men magen min var godt synlig i uke 18 denne gang også:-)

Skrevet

med første mann var eg liten, andre mann var eg veldig stor og no med 3 mann er eg liten igjen:)

Skrevet

huff,vet ikke ka eg skal gjøre, har så lyst på korsett,det kan gå begge veier...håper bare magen er like liten som sist, lite trulig siden eg ser den godt alle rede.....ka ville dere gjort?

Skrevet

Kan du ikke drøye med å kjøpe kjolen til det bare er et par uker igjen da?

Jeg er i uke 18 nå og om man ikke kjenner meg tror jeg ikke noen kunne sett at jeg er gravid enda, men det synes for de som kjenner meg da: ) Syntes nok bedre sist faktisk

Skrevet

Jeg fikk mage mye tidligere nå enn sist gang.Magen min er større nå enn den var i uke 22 sist.

Det går jo an at de syr ut kjolen i mage partiet da.Viss det blir for trangt mener jeg.

Skrevet

Gjør det noe om det synes da??

Synes det er flott med en kjole som viser at lykken er dobbel på bryllupsdagen - og da mener jeg 1. å få mannen man elsker og 2. å vente barn med mannen man elsker...

HVis det ikke er mulig å skjule det helt...hvorfor ikke understreke det? Jfr. eks Sissel Kyrkjebø og Whitney Houstons gallakjoler med bredt magebelte i gull.

Hold hodet høyt og magen ut. Du kommer til å stråle - og penere blir du ikke ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...