Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 Har holdt på i snart 6 måneder nå og er drittlei. Har aldri kost meg med ammingen. Jeg så for meg at det skulle være så fantastisk og lettvint, men det er det ikke. Gutten min styrer hele tiden ved puppen. Hvis vi er blant folk er det helt umulig å få i han noe. Jeg må amme på et mørkt rom i stillhet for å få det til. Dette er veldig vanskelig når jeg har også en på snart 4 år (han var flaskebarn). Jeg føler jeg har fått sosialangst fordi det blir så slitsomt å gå fra huset pga dette. Jeg har hatt brystbetennelse gang på gang, men heldigvis har jeg sluttet å få det. Men jeg har holdt ut. Jeg føler ikke jeg gjør det så mye for gutten min eller meg selv. Jeg føler at jeg gjør det så alle de andre folk i verden skal holde kjeft og ikke spørre meg om hvorfor jeg gir flaske. Jeg synes det var så slitsomt med førstemann å forsvare meg selv hele tiden. Er det noen som kan oppmuntre meg til å fortsette? Velger å være anonym denne gangen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå