Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg tenker å selge min lady comp. Kjøpte den høsten 2005, så den er over 2 år gammel. Har behandla den pent, og er fornøgd. Men er nå gravid og satser på annen type prevensjon etter at jeg har fått barn. Ny pris var ca. 4.600,- Har fått oppgradert den slik at den har den aller nyeste soft waren. Har ikke helt bestemt meg for hvor mye jeg skal selge den for enda. Tenkte bare å høre om noen her er interessert.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette kan en bruke som prev. ikke sant? Og å bruke for å se om en kan bli gravid når den tid kommer...i august en gang hehe...?

Jeg er intressert.

Skrevet

Ja, akkurat. Jeg har brukt den til prevensjon. Etter to år følte jeg meg lurere enn lady compen. Man blir etter hvert temmelig flink til å kjenne kroppen sin, jeg har lenge kunnet kjenne når jeg har eggeløsning. Men vi tok stadig flere sjanser, på tross av at vi skulle vente litt med å få barn. Jeg hadde også bestemt meg for å trene en del mere, og dette i kombinasjon gjorde meg tydelig gravid :) Er glad for det nå.

Jeg skal sjekke litt på finn.no hva folk selger sånne for. Jeg tenker også å ringe til Buenaventura der jeg kjøpte den for å høre hvor lenge garantien gjelder. Og om en ny eier kan sende den inn og få syklusstatistikk. Jeg ha selv gjort det, det var interessant (kosta 25 kr x 2 i porto).

Skrevet

Glemte å skrive at det går an å kjøpe ny del som du putter i munnen.

Skrevet

Jeg har en syklus som er helt på hodet! Så jeg trenger noe som hjelper meg å "se" hvor jeg er i syklusen. Kunne tenkt meg syklusstatistikk da. Sist gang jeg slutta på pillen tok det over 1 år før vi ble gravide. Nå har jeg slutta me pillen 9 mnd før vi skal starte prøvinga... derfor vil jeg gjerne ha noe som ikke gir meg noe hormoner i kroppen!!!!

Skrevet

Jeg også er kanskje interessert. Spørshvor mye du vil ha for den. Er på nysgjerrig besøk fra dib bare jeg da. =)

Skrevet

Heisan.

Jeg har nå ringt med Buenaventura. Dette er det jeg har funnet ut.

Garantien gjelder i 5 år, dvs. for den jeg har i ca 3,75 til. Jeg har den nyeste soft waren. Den nye eieren kan sende den inn på samme måte som jeg har gjort for å få syklusstatistikk, men må bruke compen i 4 måneder først for å ha nok data. Den som kjøper den kan enten vaske tuppen (selve måle-greia) med sprit (det går bra selv om det ikke er anbefalt), eller kjøpe ny tupp av Buenaventura. Dama jeg snakka med var usikker på prisen, men 300-400 kr. Grunnen til at produsenten ikke anbefaler vasking i sprit er trolig et ønske om å tjene penger på ny tupp. Jeg kan ikke forstå hvorfor det skulle være ødeleggende, og dama jeg snakka med sa at mange gjorde nettopp dette uten problemer.

Jeg tenker å selge den for 2.200 kr. Noen som er interessert? Eller noen mere jeg burde finne ut av?

Skrevet

Jeg er fortsatt intressert!! Hva med frakt? Hvor bor du?

Skrevet

Jeg er interessert!!! Har u solgt den?

Skrevet

Den er min...hehe... Jeg svarte først!

Skrevet

Lady compen er fremdeles til salgs. Men hvem av dere som var først, har jeg ikke tatt stilling til... Uansett, jeg bor i Oslo. Men har tenkt å sende den inn til Buenaventura for å få siste syklusutskrift (vil se om det stemmer med når jeg har fått foreløpig termin). Buenaventura sa at de kunne sende lady compen til den nye eieren. Jeg drar nemlig på en ukes ferie fra og med tirsdag neste uke. Dersom jeg sender den inn i dag, får den nye eieren den tirsdag/onsdag neste uke. Buenaventura skulle også hjelpe meg å slette alle data på den. Dersom det er interesse for ny tupp, kan sikkert denne legges ved med faktura (men dette spurte jeg ikke om). Er jo et poeng å komme i gang med målinger så fort som mulig. Jeg begynte etter en abort, så jeg så når tempen gikk opp (eggeløsning, så kom mens og jeg var i gang med første periode). Så det går an å begynne midt i en syklus, men er jo sikkert mere ryddig å begynne på først blødningsdagen, da. Men greit å kunne øve litt også.

Vel , vel. Hvordan gjør vi det??

Skrevet

Jeg vil gjerne ha den jeg! Vil ikke legge ut adresse og navn her inne, men har du en mail jeg kan nå deg på? Ser du ikke har profil her inne heller, da kan vi ikke sende mail til hverandre gjennom dib/bim!

Skrevet

Hei hei! Har sjekka litt ut vedrørende profil her på barnimagen. Ser jo ut som jeg har det men... Forstår ikke helt, men har nå kryssa av på "vil ha post". Kan du prøve å sende post til meg, hvis du også krysser av på det samme. Du kan jo eventuelt fjerne det etterpå. Jeg vil som deg heller ikke legge ut privat info her.

Skrevet

Jeg har sendt deg PM!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...