Gå til innhold

Til Labambie angående svangerskapsforgiftning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde svangerskapsforgiftning i første svangerskap. Hvis du plutselig har fått hevelser og hodepine, bør du ta kontakt med føden ganske så rask! Denne sykdommen er ikke til å spøke med, og kan utvikle seg ganske fort, det kan jeg skrive under på!! Og det kan få ganske store konsekvenser både for deg og den lille.. IKKE VENT!! Det er bedre å ta kontakt en gang for mye enn en gang for lite. Lykke til!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk for omtanken.. Jeg skal nok ta en tur opp dit seinere..

Jeg har tatt paracet for hodepinen siden helgen.. Og vært kvalm men jeg har ikke kjent noe til den smerten i mellomgulvet??

Skrevet

Jeg kjente heller ikke noe spesielt egentlig, var stor og ukomfortabel og veldig varm. Da jeg kom til legen på rutinekontroll var blodtrykket høyt og jeg hadde protein i urinen. Hadde masse vann i kroppen... Ble sendt øyeblikkelig på sjukehus, og bare i løpet av få timer ble jeg alvorlig sjuk, blodtrykket steg, intens hodepine, kastet opp, og jeg måtte til slutt ta hastekeisersnitt i full narkose. En lite morsom opplevelse som det tok lang tid å bli frisk igjen av, i tillegg hadde gutten vår litt pusteproblem pga litt for tidlig født, så jeg ber deg være føre var. Det trenger ikke være så alvorlig med deg, men sjekk det opp!!

Skrevet

Huff,for en ekkel opplevelse for deg!! Jeg ringte nå,og skal bare ta en dusj så drar jeg inn.. Såvidt jeg fikk komme da!

Skrevet

Lurer på hvordan det går med deg, labambie? Siden du ikke er her betyr det vel at de beholdt deg på sykehuset i går? Håper alt er bra med deg og babyen, jeg er glad du fikk komme inn på sjekk!

Skrevet

Hei hei! Og tusen takk for omtanken. Jeg fikk komme hjem igjen i går kveld,eneste de eventuelt kunne gjøre var å legge meg inn til observasjon igjen.. Og det var virkelig så grusomt sist,at jeg har det bedre hjemme.. Hadde +2 på urinen,men blodtrykket var bra men jeg er fortsatt ekstremt hoven i kroppen.. Og så lenge baby har det bra, vil de ikke gjøre noe som helst med meg.. Da spiller det liten rolle om jeg ikke sover,og har masse vondt.. Skal inn på kontroll igjen i morra da.. Tusen takk for omtanken! :)

Skrevet

Glad de passer godt på deg;-) Men skjønner godt du trives best hjemme. Jeg fikk også være hjemme hver natt på perm selv om jeg var lagt inn, jeg ble gal av å være der hehe.

Take care!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...