Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 Vi har kun vært sammen 1 år men begynt sånn smått å snakke om å gifte oss. Vi vil gjerne gjøre det sommeren 2009 så det er ca 1,5 år til. Jeg føler at det er helt riktig, det samme gjør sambo. Men er redd for hva vennekretsen vår sier til det å folk rundt oss. Regner med både mine og hans foreldres velsignelse siden de alle fire hadde knapt vært sammen i et halvt år før de fikk ring på fingeren. Det føles bare helt riktig Men alikevel vil jeg gjerne ha noen råd og synspunkter fra dere som går med gifteplaner
mamma til K & M :-) Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 Hvis du føler at han er den riktig for deg så er det det! Vi planleger bryllup nå men har bod sammen i 15 år. Det skal ikke være nødvendig og vente ssååååååååååå lenge som oss
Snuppelupp og hengepupp Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 Vi har vært sammen i snart 1 1/2 år, og skal gifte oss i 2009. Har ei lita ei på fire mnd da, så her gikk det litt unna kan du si:) Har ei venninne som gifter seg i juni, da han ho vært sammen med typen i nesten 2 år, forlovet seg da de hadde vært sammen i 9mnd. Ei annen venninne forlovet seg på 1-årsdagen. Så tror ikke det er så uvanlig jeg. Jeg har ihvertfall aldri vært mer sikker på noe:)
Mamman til Mari Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 I mai har vi vært sammen i 13 år, forlovet i 3 år. Føles det bra, så bare gå for det spør du meg :-) Vi har venta vel lenge vi....
♥2 små gull♥ Skrevet 15. januar 2008 #5 Skrevet 15. januar 2008 Når vi gifter oss har vi vært sammen i 4,5 år.
snuske♥2 Skrevet 15. januar 2008 #7 Skrevet 15. januar 2008 Når vi gifter oss har vi vært sammen i 5,5 år og forlovet i 2,5! Synes ikke det er tidlig at dere gifter dere etter 2,5 år dersom dere er sikker på at det er det rette og stoler 100% på hverandre! Lykke til med planleggingen!
*enfalmawen* Skrevet 15. januar 2008 #8 Skrevet 15. januar 2008 Vi har vært sammen i nesten 5 år, og vi gifter oss om 1/2 år. Og vi har to nydelige gutter sammen.
juddellihuddelli Skrevet 15. januar 2008 #9 Skrevet 15. januar 2008 Vi har vært sammen i litt over 2 år. Har en på 9mnd. Så det har gått fort her også. For oss har dette føltes helt riktig. Kun dere vet hva som er bra for dere:)
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #10 Skrevet 15. januar 2008 vi gifter oss etter 4 år sammen og som samboere:o) vi flytta sammen ganske kjapt..
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #11 Skrevet 15. januar 2008 Jeg & kjæresten min har vært sammen i 7 år, og bodd sammen i 4 av dem <3 Vi er 110% sikre på at vi er de rette for hverandre, og stresser derfor heller ikke med forlovelse, bryllup eller slikt - men støtter alle andre i å gå fortere frem For det er jo kun dere selv som kjenner hva som er best og mest perfekt for dere <3<3<3 Ha tro på kjærligheten selv om dere bare har vært sammen i en kort stund Stol på magefølelsene og nyt drømmebryllupet!
Vannmann35 Skrevet 16. januar 2008 #12 Skrevet 16. januar 2008 Jeg og min forlovede gifter oss på 8-årsdagen vår :-) Da har vi vært forlovet i 1 år og 4 mnd ca. Bodd sammen i 7,5 år når vi gifter oss da. Dere må bare gjøre det dere føler er riktig! Tror uansett det er viktigere hvor gamle dere er (?) enn hvor lenge dere har vært sammen. Er man 22 år når man gifter seg har man nok et annet utgangspunkt enn en på 30 - tror jeg. Man forandrer seg veldig i årene mellom 20 og 30. Den gyldne regel er: det tar 1 år å bli kjent med et menneske, 1 år å innse at man ikke passer sammen, og 1 og gjøre det slutt.... Men ingen regel uten unntak - heldigvis ;-)
Renate :-) Skrevet 16. januar 2008 #13 Skrevet 16. januar 2008 Når vi gifter oss er det ganske nøyaktig 3 år siden vi ble sammen, da har vi bodd sammen i litt over to av dem årene og vært forlovet i ett og ett halvt :-)
pandabjørn Skrevet 16. januar 2008 #14 Skrevet 16. januar 2008 jeg ble sammen med min kjære april 05 forlovet oss i juli og ble samboer og gravid samme mnd og vi skal gifte oss juni i år så vi har rukket ganske mye siden jeg traff min kjære + at vi har fått 2 fine barn da de må jeg ikke glemme )
*Rutletutt* Skrevet 16. januar 2008 #15 Skrevet 16. januar 2008 Vi har snart vært sammen i 12 år....men vi har ventet leeeeenge før vi planlegger bryllup da...men vi møttes ung og har fått ferdig utdannelse og unger, så nå har vi liksom tid og råd til å planlegge drømmebryllupet. Samboers bror og hans forlovede hadde vært sammen i knapt 1 år før han fridde og de begynte å planlegge bryllup - de gifter seg til sommeren:o) De har ikke fått noe negativt i forbindelse med det fra omgangskretsen, så vidt jeg vet;o) bare koselig det, at en føler seg SÅ sikre på hverandre fra første stund:o)
Pappas fultreffer :) Skrevet 16. januar 2008 #16 Skrevet 16. januar 2008 Vi har vært sammen i 7 år når vi gifter oss, men føler at det trenger jo ikke bety noe da, hvor lenge en har vært sammen liksom.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #17 Skrevet 16. januar 2008 Kan trøste deg med at meg og sambo blei sammen i April 07 og vi venter ei lita jente i starten av April som kommer nå. Vi forlovet oss på nyttårsaften. Ting går unna!! Men vi er lykkelige;) Har ikke planlagt no bryllup da, det blir nok en stund til, hvis vi skal gifte oss da.. Time will show! Føler man at man har møtt den rette så har man det;) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #18 Skrevet 16. januar 2008 Jeg fyller 23 i år så vil være 24 når vi gifter oss. Sambo er 27 å vil da være 28 den store dagen Vi har begge barn fra før, hver vår datter på 2,5 år så vi har ingen barn sammen. Å begge vil vente med barn til vi er gift for først vil vi kose oss å pleie forholdet i noen år før vi setter flere barn til verden. H.I
Arb.ledig husmor Skrevet 16. januar 2008 #19 Skrevet 16. januar 2008 Vi har nå vært sammen i 2 1/2 år, gifter oss til sommeren (3 år siden vi ble sammen). Vært forlovet omtrent like lenge, fikk ring på fingeren etter 3mnd sammen. Har en datter på 16mnd... Så her har det gått fort... Bli omtrent det samme som dere... Vi var klar for et forhold når vi ble sammen, og ting skjedde fort etter det. Var nok noen reaksjoner på det fra familien min, men de skjønte jo fort at det var oss to når de fikk vite eg var gravid etter 6mnd sammen... Flyttet også sammen etter 6mnd... hihi
*Willow* Skrevet 16. januar 2008 #20 Skrevet 16. januar 2008 Vi har vært sammen i 6 måneder, han fridde etter 2:) Vi skal gifte oss på dagen 2 år etter vi møttes. Skulle egentlig gifte oss nå til sommeren, men da er jeg høygravid, så vi utsatte det et år.
Mamma til verdens beste barn Skrevet 17. januar 2008 #23 Skrevet 17. januar 2008 Giftet oss på 6 års dagen:)
Sylteflesk Skrevet 17. januar 2008 #24 Skrevet 17. januar 2008 Vi hadde vært sammen i litt over halvannet år da vi giftet oss, og hadde allerede en datter på et halvt år.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 17. januar 2008 #25 Skrevet 17. januar 2008 Vi har vært sammen nesten 11 år når vi gifter oss..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå