Gå til innhold

Idag er Amanda et år!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så utrolig rart å tenke på at for et år siden (og en dag) så lå hun i magen, o nå løper hun rundt helt selv, går i barnehage og jeg jobber... Det har gått så fort! Ser virkelig frem emot alle kommende år! Men plutselig er hun vel voksen uten at jeg har skjønnt hvordan det kunne skje...

Får en liten tår i øyet når jeg tenker tilbake på tiden som gått. Jeg husker den utrolige følelsen når jeg så henne for aller første gang, og alle de andre gode stundene, men alle de søvnløse nettene det første halvåret er for lenge siden glemt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med dagen til lille gullet ditt. Gratulerer så mye til mamman og pappan. Dette er vel en fantastisk dag for dere alle sammen. Får tårer i øynene når jeg tenker på at det er ett år siden vi alle var gravide. Spennende tid fremover og masse å glede seg til.

Skrevet

Gratulerer med 1 års-dagen til Amanda og mamma!! Tenk at dere har kjent hverandre i et år allerede. Så fort tiden flyr. Jeg husker at hun lå i seteleie og at dere etter mye om og men fikk innvilget ks, men så kom hun plutselig litt fortere enn planlagt likevel, litt tradisjon i gjengen vår det visstnok ;-)

Nå får jeg tårer i øynene også :-) Tror jeg skal ta en kikk på gode gamle bim og finne fødselshistorier, husker jeg satt og gråt som bare det. Rart hvordan man husker de gode stundene fra begynnelsen, men glemmer de dårlige. Ellers hadde det vel kun vært ett barn pr kvinne tenker jeg hehe. Dere hadde virkelig en tøff tørn med lite søvn, jeg skjønner ikke hvordan du holdt ut så lenge, men nå sitter dere her og hun løper rundt :-)

Kos dere masse videre med bursdagen! Klem :-)

Skrevet

Gratulerer så masse med dagen lille store Amanda!!! Så utrolig kult at hun også har passert året. Skjønner at du blir litt sentimental i dette her. Tanken har slått meg mange ganger når vi passerer enda en ny milepæl. Det går så alt for fort!

Skrevet

Gratulerer så mye med 1 års dagen til Amanda!

Utrolig hvor fort tiden har gått!

Håper dere har hatt en super dag sammen :-)

Klem fra oss :-)

Skrevet

Gratulerer så mye med 1 års dagen til lille Amanda. Håper dere har hatt en kjempefin bursdagsfeiring.

Nå er tulla blitt 1 år. Tiden går fort og om noen år så farter hun rundt på pubene og feirer bursdagen sin hehe

Bursdagsklem fra

Tobias og meg :-)

Skrevet

Gratulerer så masse med dagen Amanda! Mamma får gi deg en god klem fra oss i morra, for du ligger vel å sover nå.( håper jeg, hvis du ikke har fått så masse sukker at du ikke vil sove)

Håper du trives i barnehagen!

stor bursdagsklem og 3 ganger HURRA for deg!

Skrevet

Gratulerer så mye med dagen til Amanda! Tenk at hun er ett år allerede! Så stor og fin jente også, da!

Rart hvor fort tiden går. Blir helt vemodig her jeg sitter...

Babytiden gikk så alfor fort..

Skrevet

Gratulerer så mye med gårsdagen!! Håper dere hadde en fin dag i går! Utrolig hvor fort det har gått. Husker godt hvor overrasket jeg ble da det kom noen og sneik i køen (det var jo egentlig min tur). Men der hadde lille Amanda tenkt at nå var det faktisk hennes tur i stedet;-)

Skrevet

Gratulerer med dagen som var Amanda! Håper dere hadde en fin feiring! Ja dette året har gått kjempefort, og det aner meg at tiden ikke akkurat går saktere med årene heller:)

Stor bursdagsklem fra Sebastian og meg

Skrevet

Gratulerer med dagen som var til Amanda og mamma'n!

Håper dere nyter tiden og de små øyeblikkene, selv om det noen ganger føles som om tiden raser avgårde.

Skrevet

Gratulerer til din lille pike.

skikkelig rart hvor fort de vokser. nesten litt for fort ..hehe

Håper dere hadde en fin fødselsdagsfeiring

• 2 uker senere...
Skrevet

Gratulerer med vel overstått ett års dag! Har ikke vært inne på en stund jeg. Skal si tiden flyr fort, føles ikke så lenge siden vi så deg med mage.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...