trønderfrøken Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 skrev innlegg lenger nede om at jeg savner venninner så hvorfor ikke prøve her. Kanskje det er flere tastere her som gjerne vil ha møtt andre over et lunch el no? Er no ei trivelig og grei frøken jeg så nøøl ikke ta kontakt. "kanskje blir det oss to??" hehe
☆Anonymia☆ Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 så hyggelig =)=) er dessverre ikke fra der du er fra så det går ikke..=( men håper veldig du finner noen !!! klem
Bella Donna Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 Hei! Er du her enda? Jeg er en trønderfrue som har det litt som deg. Føler vennene mine har forduftet til alle kanter, mens jeg sitter "fast" med mann og barn. Er 28 år, deltidsstudent, har en gutt som snart blir to år og en til i magen.
trønderfrøken Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. januar 2008 hei du! er her jeg ja, sender deg en privat melding:-)
trønderfrøken Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. januar 2008 hmm kan man ikke sende private meldinger her? iallefall koselig å få svar da:-) har to små jeg, på 3 år og 1 1/2 år. hvor i byen bor du? har du msn?
ღDidrikmamsenღ Skrevet 15. januar 2008 #6 Skrevet 15. januar 2008 Heisann! Bor i trondheim jeg også =) Hvor i byen bor du da? Bor i jakobsli jeg. Har 2 stk jeg også, ei på 5,5 år og en på 8 mnd.
trønderfrøken Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 15. januar 2008 har sendt deg privat melding:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå