Frøken Fryd Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 Nå holder jeg på å gå fra konseptene. Datteren vår på 3 mnd nekter å ta flaske. Jeg fullammer, og det fungerer kjempefint, men det kunne jo være greit å slippe ut i verden av og til uten en baby på armen. Pappaen står klar til å ta over, og vil gjerne hjelpe, men hva nytter det så lenge hun nekter å ta flaske. Har et helt lager av pumpemelk i fryseren, men til ingen nytte. Noen gode råd? Har styrt i nesten en time idag, men det var bare hysteri og skriking. Det endte med at jeg kapitulerte og tok frem puppen... Hun har tatt flasken tidligere, men nå har vi tydeligvis hatt et for langt opphold. Somebody help me!!!!!
tobarnsmamma2 Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 sånn hadde vi det også, plutselig var det full flaske-nekt, men plutselig ville hun ha flaske igjen, men da var det noen måneder siden sist jeg prøvde, så kanskje du skal ta en liten pause med prøvinga...
tuppemor-75 Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 har du prøvd tutekopp? de er flinkere, samt suger sterkere når de er over 2/3 mnd gamle. du kan også prøve med flasker som har flere hull (melka renner lettere). ellers kan en prøve sugerør?
Gjest Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 Var du hjemme når dere prøvde flaska? Min drakk bare av den nåt han absolutt måtte.. Dvs etter 2-3 timer uten meg. Eller så er det lov å prøve tutkopp, lite glass, avent-kopp, sugerør, you name it Lykke til - plutselig funker det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå