Gå til innhold

Labambie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Labambie - du drar på sykehuset i kveld - ikke bare vurder - men DRA. Lover du?

Du bør sjekkes ut mht svangerskapsforgiftningen din - du høres ikke bra ut. RING plis!!!

Svarte deg under forrige tråden du svarte på - men tilfelle du ikke ser noe mer på den.

Mvh anonyme

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for omtanken anonym. Men skal på kontroll på torsdag allerede så det er jo ikke så lenge å vente.. Dessuten er det kanskje enda mer stusselig å ligge på sykehuset... :P Kan like greit se det an litt utover kvelden. Men takk skal du ha!

Skrevet

Hvis du har fått plutselige økte hevelser i løpet av et døgn pluss hodepine - hadde ikke jeg ventet til torsdag - men jeg er førstegangs og kanskje litt engsteligere enn andre? Jeg er sykepleier men ikke noe ekspert på svangerskap - men jeg ville ha sjekket dette i kveld jeg...

*tenker på deg*

Førsteanonyme

Skrevet

er nok ganske engstelig av meg jeg og.. bare synes det er litt utrivelig å ligge aleine på sykehuset når jeg kan bli hjemme.. fikk liksom så nok forrige uke.. så om de allikevel ikke kommer til å gjøre noe,så er det bare trist.. borte bra,hjemme best.. men skal diskutere det litt med sambo når han kommer hjem. han har vel egentlig sagt helt siden helga at vi bør ta en tur opp... men tusen takk for omtanken! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...