Gå til innhold

Noen med P-stav erfaing?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal sette inn en på torsdag og lurte på om noen har erfaring og er enten fornøyd/missfornøyd? =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min datter har den og er kjempefornøyd. Litt mens hver 5 mnd i mottsettning til kjempekraftige blødninger hver 14. dag. Og så kraftige menssmerter at hun var hjemme fra skolen 3-4 dager i strekk hver gang.

Jeg skal og ha den etter ammingen.

Skrevet

kan man ikke ha den mens man ammer? Legen sa ikke noe om dette, og tidligere fikk jeg cerazette for å prøve om jeg "tålte" innholdet i p staven, for dette var visstnok det samme. Og cerazette kan man jo amme med?

Skrevet

Det vet jeg ikke.. bare meg som vil vente til da.

Skrevet

Var veldig misfornøyd..Blødde hele tiden,så jeg fjerna den.

Skrevet

joda, det kan man. Man skal unngå kombinasjonspreparatene når man ammer, dvs man skal unngå østrogen. Denne har kun gestagen i seg, på lik linje med cerazette og minipiller osv

Skrevet

Har p-stav. Gikk i 2 måneder uten noen som helst blødning og nå har jeg hatt bittesmå blødninger i et par uker. Tar 3-6 måneder før det stabiliserer seg så jeg får vente å se. Søstra mi måtte fjerne sin for hun blødde hele tiden.

Den kan tas når man ammer, ja.

Skrevet

Veldig dårlig erfaring, blødde i ni mnd. før jeg fjernet den. Har hormonspiral nå, er strålende fornøyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...