Mor&barn Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 Skal sette inn en på torsdag og lurte på om noen har erfaring og er enten fornøyd/missfornøyd? =)
M@mm@ til mine barn Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 Min datter har den og er kjempefornøyd. Litt mens hver 5 mnd i mottsettning til kjempekraftige blødninger hver 14. dag. Og så kraftige menssmerter at hun var hjemme fra skolen 3-4 dager i strekk hver gang. Jeg skal og ha den etter ammingen.
Mor&barn Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. januar 2008 kan man ikke ha den mens man ammer? Legen sa ikke noe om dette, og tidligere fikk jeg cerazette for å prøve om jeg "tålte" innholdet i p staven, for dette var visstnok det samme. Og cerazette kan man jo amme med?
M@mm@ til mine barn Skrevet 15. januar 2008 #5 Skrevet 15. januar 2008 Det vet jeg ikke.. bare meg som vil vente til da.
Thunderstruck Skrevet 16. januar 2008 #6 Skrevet 16. januar 2008 Var veldig misfornøyd..Blødde hele tiden,så jeg fjerna den.
Fredpåjord Skrevet 16. januar 2008 #7 Skrevet 16. januar 2008 joda, det kan man. Man skal unngå kombinasjonspreparatene når man ammer, dvs man skal unngå østrogen. Denne har kun gestagen i seg, på lik linje med cerazette og minipiller osv
futte (tm) Skrevet 16. januar 2008 #8 Skrevet 16. januar 2008 Har p-stav. Gikk i 2 måneder uten noen som helst blødning og nå har jeg hatt bittesmå blødninger i et par uker. Tar 3-6 måneder før det stabiliserer seg så jeg får vente å se. Søstra mi måtte fjerne sin for hun blødde hele tiden. Den kan tas når man ammer, ja.
Klara-Q <3 <3 <3 <3 Skrevet 16. januar 2008 #9 Skrevet 16. januar 2008 Veldig dårlig erfaring, blødde i ni mnd. før jeg fjernet den. Har hormonspiral nå, er strålende fornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå