Gå til innhold

Fjerning av mandler.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi skal kanskje gjøre det på poden...

Lurer på dre som har fjernet de; hva var det som gjorde at dere bestemte dere for det? hvordan plaget var barna før? hvor ofte plaget? har det hjulpet mye?

Lurer også om det er slik at de skrives ut med en gang på private klinikker mens på sykehus blir de noen dager? han er tre år...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter denne, håper på mange svar!!!!!!!!

Skrevet

min nevø fjernet mandlene når han var 2 år gammel. Han hadde halsbetennelse ca hver mnd fra han var 8 mnd gammel bortsett fra sommermnd. Han hadde veldig mange antibiotikakurer, og det var vanskelig å få i han mat. Etter at han tok mandlene (nå 3 og et halvt år) har han ikke hatt en eneste halsbetennelse. Har vært litt forkjøla og hatt en lungebetennelse, men ellers ingenting. Spiser mye bedre.

Hvordan det er på private klinikker vet jeg ikke, men med min nevø tok han mandlene om morgenen og fikk komme hjem på ettermiddagen. Det var på offentlig sykehus.

Skrevet

takk for svar!

håper jo på et mirakel:)

Skrevet

Jeg skal ta mandlene, fikk brev i posten i går. Skal ta de på privat klinkk, der står det at jeg kan ut av sykehuset 1 time etter operasjonen. Men jeg må overnatte i nærheten med noen ved meg hele tiden tilfelle blødninger.

Kan godt hende han er lengre på sykehuset ettersom han er såpass liten..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...