Gå til innhold

En ting som irriterer meg noe sinnsykt er...

Anbefalte innlegg

Skrevet

biomødre som snakker om alt de kjøper til ungene sine, og tar all takk selv.

Et eksempel er når en biomor kjøper klær tin feks datteren sin. Da sier hun så kjekt "se hva jeg har kjøpt til deg i dag", og forventer takknemlighet fra datteren.

Eller når en biomor snakker om alt hun kjøper til ungen etc. Ungen får inntrykk av at hun får alt av moren sin. Og får inntrykk av at hun aldri får noe av faren, for hun hører ofte moren klage over at faren aldri bidrar med noe.

Det jeg vil frem til er at biomødre ofte glemmer at far bidrar gjennom det faste bidraget. Hun krever kanskje at datteren skal takke henne for den nye vinterjakka "hun" har kjøpt til henne, men det å takke faren for det samme, er helt uhørt.

Utrolig kjipt for fedrene da. Som bare får slengt dritt etter seg :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nja..... Nå deler jeg og biofar på å kjøpe klær, sko og slikt noe da. Så når jeg kjøper noe, så betyr det faktisk at JEG har kjøpt det. Kan vel ikke akkurat skryte av at det magre bidraget dekker så mye annet enn hans andel av SFO og et par andre småting. Og det er vel nettopp derfor vi er enige om at han betaler/kjøper ting etter behov. Vi deler altså på fritidsaktiviter, en del klær og annet utstyr.

Jeg liker å irritere meg over andre saker. Krig, fred, religion og sånt..

Skryte over å ha kjøpt barneklær gjør jeg vel heller sjeldent. Når jeg for en gangs skyld lager hjemmelaget middag er historien en annen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...