Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 Er jeg gravid? Hva tror dere utifra disse symtomene: - Til tider stikking i puppene,særlig på yttersiden. - Stikking/murring på sidene nederst i magen - Trøtt - Hemoroider (!) - Fjern og skvetten(det var jeg forrige gang også) - Litt kort lunte skal ta test om et par dager(bestilte nettopp på nettet) :)
Gjest ønskebrønnen Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 hei:) oj så spennende:) når har du ikm? kan si meg enig med den korte lunta, jeg er bare sint og sur om dagene og glefser for ingentng..heldigvis ser seg mesteparten selv og beklager ganske raskt etterpå da:p hehe..
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. januar 2008 skal ha mensen nå rundt disse dager:) Så håper den ikke kommer.. hehe:) Spennende ja:)
Gjest ønskebrønnen Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 åå..net er så nervepirrende å gå å vente slik.. skal teste selv i morgen..da er det en uke siden jeg begynte å spotte...begynte på ikm dagen..håper det er et godt tegn og at det gir seg snart.. det samme skjedde med ei jeg kjenner, ken hun fikk ikke pos. test før 2-3uker etter spottingen hadde sluttet...håper ikke jeg må vente så lenge med å få pos. svar desom jeg er gravid.. skal teste i morgen tidlig da..før jeg drar på jobb...tenk så ekstra morgengretten jeg blir og den er negativ da du! haha:p syes synd på han som står opp sammens med meg;) hehehe... har du prøvd lenge?
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. januar 2008 ja det er helt sinnsykt.. går bare rundt å tenker på om det er liv der inne vettu..=) Håper du tester positivt:D:D *krysser fingrene for deg* prøvd lenge du da? Vi har ikke prøvd lenge,dette er første prøveperiode:) Vi fant plutselig ut at vi skulle prøve å lage en bror eller søster til lillegullet vårt=) Det passer perfekt. Fordi vi har utsatt bryllupet et år,fordi vi ikke kan flytte i huset vårt før til sommeren. og bryllupet skulle egentlig stå i juni... så da droppet vi all tanke på stress,flytting ,oppussing og mas og kjas,og utsatte det. så nå prioriterer vi barn istedefor,og det er utrolig deilig. Har gått å vært babysjuk i maaange mnd nå,men har bare måttet bite det i meg, med tanke på flytting,bryllup osv.. Håper bare det klaffer fort...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå