Gå til innhold

burde det kanskje ringe en bjelle? bare sitter og lurer litt..


Billa+?

Anbefalte innlegg

slimproppen gikk for to dager siden.. var hos jordmor idag, alt var fint men babyen hadde ikke festet seg ennå da..

men så har jeg sittet med vondt i ryggen og sidene på magen i flere timer, varierer i styrken på smertene (ikke typisk kynnere eller det jeg forestiller meg om rier.. kommer ikke og går akkurat..)

men jeg er førstegangs, og er to timer unna sykehus.. burde jeg begynne å lure på om ting holder på å skje? eller høres det bare ut som vanlig vondt..?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ring føden og spør der.

 

Jeg lå på sofaen i to-tre døgn etter at vannet gikk sist. Jeg "overlevde" med varmeflaske og paracet. Håper jeg slipper det denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

off det hørtes ikke noe moro ut.. blir sikkert bedre denne gangen:)

 

holder på ennå her, tror jeg skal begynne å kikke på klokka og se om det er noe som kan tas tida på.. så blir jeg nok å ringe føden hvis det fortsetter som det her:p

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet jo ikke hva som har skjedd med deg i løpet av natta etter at du skrev innlegget i går...men jeg skriver nå alikevel.

 

Synes det kan høres ut som at det ligner på når jeg skulle ha førstemann for fire år siden. Da gikk jeg sånn som du skriver en hel dag uten å skjønne at det egentlig var riene som hadde begynt å jobbe. Da kvelden kom ble de hardere og jevnere, men jeg begynte ikke å ta tiden før utpå natta engang. Tidlig på morgenen dro vi inn på føden, men han lot vente på seg over et halvt døgn til. Trodde vel egentlig bare at jeg hadde litt småmageknip og at det var kroppen som hadde begynt å gjøre seg klar til fødselen når det begynte...

 

Håper du har funnet ut av det nå da =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei:) jau jeg begynte å lure litt hehe men jeg la meg, og vrei meg en god stund før jeg fikk sove.. men nå våknet jeg idag, og det er borte nå, så det må bare ha vært kynnere tror jeg da.. så det var jo greit det:)

tror nok jeg blir gående lenge jeg også når ting faktisk begynner, for jeg vet nok ikke helt hva jeg skal forvente meg..:P

men takk for svar, hjelper å få luftet tankene litt av og til hehe klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra, da venter nok det lille nurket litt til med å komme =) Slimproppen min gikk nøyaktig en uke før jeg fødte første gang. Spurte når jeg var til samtale på sykehuset nå om det var et "sikkert" tegn på at fødselen nærmet seg, men jordmor sa at det var det ikke. Den er bare der for å beskytte inngangen/utgangen mot bakterier og ting, og den kan gå en måned før fødsel uten at det gjør noe mens hos andre går den ikke før under fødselen. Utrolig hvordan kroppen våres er laget, ganske imponerende =) Og så utrolig deilig det er å lufte tankene sine innimellom, det er helt sikkert =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...