Ett_øyelokk.... Skrevet 15. januar 2008 #26 Skrevet 15. januar 2008 http://www.jkdress.com/products_detail.asp?id=3857 denne da?
mamma til K & M :-) Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #27 Skrevet 15. januar 2008 finne bege to men likte best nr2
Solskinnsdag Skrevet 15. januar 2008 #28 Skrevet 15. januar 2008 Åhhhhh! Så nydelige de kjolene fra rembostyling var! Svigerinnen min er klesdesigner og skal sy brudekjolen min, og nå driver jeg og leter etter tips til hvordan jeg vil ha den, og tror jammen meg vi skal gå ut ifra de kjolene der gitt! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå