Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 Med blodpropp i begge lysker og svangerskapskvalme og hodepine. 2 innleggelser, 2 sprøyter hver dag med blodfortynnende som gjør at epidural er utelukket og jeg gruer meg til fødsel, klarer jeg ikke å nyte livet på sofaen som gravid i permisjon. Jeg har bare lyst til å bli ferdig med det. Skulle ønske jeg kune nyte å gå gravid.. snufs. det er jo ikke mange ganger i livet man opplever liv inni seg. Klarer liksom ikke knytte meg til henne i magen nå, fordi jeg er så bekymret for at noe skal gå galt.. Merker at jeg distanserer meg til sparkene og den voksende magen..
melkekua™ Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 Huff da (( Jeg kan dessverre ikke noe om din situasjon, men hold ut! Når du får den lille tulla på magen så vil alle følelser strømme på. Sender deg en stoooooor trøsteklem. Håper tiden fremover vil gå litt kjappere for deg.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 Tusen takk for omtanke. Det var snilt. Jeg trøster meg med at når hun kommer er alt verdt det. Sikkert derfor jeg vil ha hun ut også slik at jeg kan bli verdens lykkeligste:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå