Sjokoladekaka Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 Bakerst, det er sagt å være tryggeste plassen i flyet:)
rødhette* Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 Det beste er å sitte fremst på fremste, midtre eller bakre del. Da kan dere ha babyen liggende i sånn "seng".
Gjest irismor Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 Kommer litt an på. Hvilket flyselskap skal du reise med. Vi reiste med my travel og de beste plassene må være bak veggen i midten i bakre del. Da har du god plass til bena og barn som kanskje vil sove/leke litt på gulvet.
meg og jentene Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. januar 2008 Men bråker det ikke mest bakerst? Skal prøve å sove (og satser på at flyet ikke detter ned).
It's all about me Skrevet 15. januar 2008 #6 Skrevet 15. januar 2008 Jeg har hørt at setene ved vingene er de tryggeste plassene. Men uansett er det behagligst å sitte med barn der det er mest beinplass uansett om det er foran, bak eller på midten.
meg og jentene Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 15. januar 2008 Lufthansa. Helt til Argentina, det er hundrevis av timer Jenta er halvannet år. De fremste plassene var tatt allerede, så får ikke ekstra gulvplass. Men har kjøpt eget sete til henne.
rødhette* Skrevet 15. januar 2008 #8 Skrevet 15. januar 2008 Jeg ville iallfall hatt seter ved midgangen, ikke at noen satt ytterst sånn at vi måtte forbi den personen hver gang vi skulle ut av setet. Ikke for langt unna toalettene heller, kanskje?
Gjest irismor Skrevet 15. januar 2008 #9 Skrevet 15. januar 2008 Bra at dere har kjøpt ekstra sete til henne. Vi fløy til Thailand med snuppa på 18mnd uten ekstra seteplass. Det var til å bli gal av. Ta med noen nye spennende leker så har hun hoe å sysselsette seg med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå