Gå til innhold

sopp og snart fødsel??????


Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen som vet om dette er farlig. har gått på antibiotika pga urinveisinfeksjon. og det er en uke siden kuren var ferdig. har begynnt og klø i skjeden. og mye utflod. lurer på om jeg kansje har fått sopp. hodet til barnet var festet ved sist kontroll. er det da farlig og bruke canesten, men er vel ikke bra og føde med sopp heller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Tror det er lurt å snakke med jordmor om det altså. Min jordmor sa en gang at dersom jeg fikk sopp, så måtte jeg IKKE bruke den engangsdosen med canesten, da dette KAN være litt sterk kost for barnet. (man skal heller bruke den kuren som går over flere dager). Derfor-spør jordmor du:) lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...