Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 er det noen som vet om dette er farlig. har gått på antibiotika pga urinveisinfeksjon. og det er en uke siden kuren var ferdig. har begynnt og klø i skjeden. og mye utflod. lurer på om jeg kansje har fått sopp. hodet til barnet var festet ved sist kontroll. er det da farlig og bruke canesten, men er vel ikke bra og føde med sopp heller?
LaMegSpire Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 Hei! Tror det er lurt å snakke med jordmor om det altså. Min jordmor sa en gang at dersom jeg fikk sopp, så måtte jeg IKKE bruke den engangsdosen med canesten, da dette KAN være litt sterk kost for barnet. (man skal heller bruke den kuren som går over flere dager). Derfor-spør jordmor du:) lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå