Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 fikk høre det av en pÃ¥ jobben. Vil det da si at mor mÃ¥ begynne Ã¥ jobbe nÃ¥r babyen er 7mnd.ble helt smÃ¥ stresset av dette jeg nÃ¥,sÃ¥ mÃ¥tte logge meg pÃ¥ via mob pÃ¥ jobben. He he....vil jo være hjemme med neste baby ett Ã¥r Ã¥ da. Ã… er rimelig uaktuelt for far hos oss at han kan ta 4mnd perm fra jobben sin. Noen som vet noe om dette?
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. januar 2008 er du sikker?hun jeg snakket m mente at det trÃ¥tte i kraft fra 1juli i Ã¥r. Blir helt stressa av det jeg. Mener det har vært snakk om men ikke at det har gÃ¥tt igjennom.
snartmammapåny Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 Det stemmer nok ikke;) Så ingen krise;) Fra 1.juli fikk vel far rett på 6uker pappaperm... ikke 4mnd.. Men pappa kan få 4mnd om man fordeler permisjoinen slik da, opptil hver enkelt.
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 15. januar 2008 #5 Skrevet 15. januar 2008 far kan godt ta 4mnd permisjon, men det går ut over din perm. far kan også godt gå inn i din perm. i en periode, så kan du gå til bake til permisjon. mange måter å løse dette på. det går an å ringe nav, og avtale et møte for å sette opp permisjon skreddesyd for dere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå